  • Data: 2009-02-26 08:39:55
    Temat: Re: Dalsze pomiary
    Od: Merde <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lut, 08:11, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:

    > ile masz lat?
    > stwierdzenie takie padło w przedstawieniu testów w postaci wykresów.
    > Zresztą mnie to guzik obchodzi, po prostu przedstawiłem wyniki w
    > postaci liczb bo może niektórzy mniej kumaci i nie umią przeliczyć na
    > procenty. A wiele tu już mitów słyszałem o 100% celności AF w 40d :)))
    > 50d wg testów na optyczne ma najsłabszą celność AF z amatorskich
    > lustrzanek dostępnych na i tyle.

    Gdyby tamte wyniki traktować jak wyrocznię, dojdziemy do wniosku że AF
    w 50D jest tak samo dobry jak w chwalonym pod tym względem D300
    (35% niecelnie), lepszy od D200 (40%), lepszy od Alfy 700 (40%),
    niewiele
    gorszy niż w Alfie 200 (32,5%), a całkiem nowy korpus Nikona, tzn. D90
    -
    po prostu masakruje (87,5% niecelnie!).
    Sprawdźmy może jeszcze drugi test układu AF w D200 (porównanie
    w teście D3) - niespodzianka: ani jednego pudła! Lepiej niż D3 (2,5%
    niecelnie).

    Lepiej, kolego Howk, odstawcie te procenty na bok, bo wam nie służą.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy