-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin3!gobli
n1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 14 Jun 2015 23:33:59 +0200
From: twistedme <t...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<mlkqn4$7sl$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mlkqn4$7sl$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 150614-1, 2015-06-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 51
Message-ID: <557df349$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
X-Trace: 1434317641 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27514 213.92.229.127:49303
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564392
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-14 o 23:12, RD pisze:
> W dniu 2015-06-14 o 22:00, twistedme pisze:
>> W dniu 2015-06-02 o 10:21, twistedme pisze:
>>
>> Korzystając z tego, że dzieci nie ma w domu, to ja też postanowiłem być
>> trochę niegrzeczny i nieco się usmarować, gdyż błąd p0401 nie dawał mi
>> spokoju.
>
> Za pracę w białej koszulce - szacun! ;))
>
>> WTF? Nigdy nie zostałem jeszcze oszukany przez tyle różnych osób w tak
>> krótkim czasie. Ręce i nogi opadają...
>
> Zapewne, gdybyś nie przeszedł tej drogi z poprzednimi wymianami itd., to
> taka Twoja diagnoza jak teraz - nie pojawiłaby się od razu.
> Z drugiej strony, aby serwis dogłębnie przeanalizował problem, to
> musiałby siedzieć nad jednym autem non-stop - to też nierealne. Już
> pomijając kwestie pieniędzy i możliwości sprawdzenia w trasie, czy
> problem po zmianach nadal występuje.
>
> Po prostu wyczerpałeś wszystkie możliwości i skończyło się na rurce.
>
>
No nie do końca tak, bo generalnie są (były) 2 problemy, które się w
jakikolwiek sposób manifestowały: częste wypalanie się filtra dpf i błąd
p0401. Nie wspominam, że samochód był w 4 innych warsztatach, zanim
kupiłem interfejs OBD i o błędzie w ogóle nie wiedziałem. Zawsze wszyscy
zgodnie twierdzili, że wszystko ok, wszystko poczyścili itd. itp.
okazało się, że tylko wymieniali olej.
Następny był bosch, do którego przyszedłem już z konkretnym błędem oraz
częstym wypalaniem się dpfa. Naprawili przedmuchy i wymienili turbinę,
twierdzili, że wszystko przeczyścili, a błąd był spowodowany przez
podkładki pod wtryskami (a dokładnie ich wypaleniem się).
Do ASO pojechałem przede wszystkim z tym błędem, bo wtedy już wyświetlał
się na stałe na desce i prośbą o nowy firmware do ECU.
Powiedziałem, że wymieniłem wcześniej egr i że podejrzewam, z tego co
czytałem, że może problem jest dalej, powiedziałem o możliwości
zatkanego kolektora, gdyż jak szukałem rozwiązania to znalazłem poradę o
czyszczeniu czujnika MAP, wykręciłem go i był cały w czarnej mazi.
Skoro potrzebowali więcej czasu, wystarczyło powiedzieć, że problem jest
złożony, trudny i czasochłonny. Mógłbym zostawić auto nawet na tydzień.
A nie opowiadać bajki.
Pierwsze co wychodzi po wpisaniu w google p0401, to niedziałający egr
lub pozatykane te przewody dolotowe spalin. Byłem przekonany, że
przynajmniej od 3 mcy wszystko było tam wyczyszczone.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.15 23:38 twistedme
- 15.06.15 01:00 Budzik
- 15.06.15 08:22 p...@g...com
- 15.06.15 08:43 p...@g...com
- 15.06.15 08:51 p...@g...com
- 15.06.15 11:39 RoMan Mandziejewicz
- 15.06.15 20:06 Myjk
- 15.06.15 20:12 Myjk
- 17.06.15 15:54 twistedme
- 17.06.15 16:30 p...@g...com
- 17.06.15 16:35 Marvin
- 17.06.15 16:42 twistedme
- 17.06.15 16:43 twistedme
- 18.06.15 08:31 p...@g...com
- 18.06.15 08:50 twistedme
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie