eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • X-Received: by 10.140.46.98 with SMTP id j89mr117327qga.13.1434005423107; Wed, 10 Jun
    2015 23:50:23 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.46.98 with SMTP id j89mr117327qga.13.1434005423107; Wed, 10 Jun
    2015 23:50:23 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.stra
    ub-nv.de!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.snarked.org!usenet.blueworldho
    sting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.hig
    hwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!h15no1421171igd.0!news-out.google.
    com!4ni481qgh.1!nntp.google.com!z60no522202qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg
    2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 10 Jun 2015 23:50:22 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55789cb3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55782bb0$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55789cb3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Thu, 11 Jun 2015 06:50:23 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2852
    X-Received-Body-CRC: 1857113611
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564131
    [ ukryj nagłówki ]

    --Przejechałem 190 km, wysiadłem pod sklepem zrobiłem zakupy, wsiadam po 10 minutach
    i po 30 sek. od odpalenia auta słyszę wiatraki... wypala się

    wszystko ponizej 2 minut mowi ze proces wypalania nie zostal ukonczony i rusza
    ponownie

    --zjechałem od razu na trasę i 2500 obrotów, 70 km/h, tempomat. 60%, 45%,4%
    pomyślałem, że rzeczywiście może teraz się wypali jak trzeba po czym z 4% wskoczyło
    od razu na 52% za chwilę 56 i jak podjechałem teraz pod dom to ostatni odczyt 52.

    ostatnio przylapalem zafire na wypalaniu (Z19DT) i przy spokojnej jezdzie 120-130
    km/h wypalanie trwalo okolo 7 minut, zuzycie paliwa w okolicach 9-10 l/100 km mam
    gdzies elm-a wiec sprawdze jak to wyglada procentowo ale nie podobaja mie sie te
    skoki ... jesli wymieniles czujnik i soft ECU jest standartowy to pozostaje juz tylko
    nieszczelnosc ukladu co moze tlumaczyc te skoki wypelnienia

    --No jest jakaś niby poprawa, bo już nie 50 km a 200, ale w dalszym ciągu zachowuje
    się w analogiczny sposób jak wcześniej czyli wypala się do praktycznie zera i po
    chwili już w połowie pełen.

    informacje z dpf info traktowalbym jako przyblizone ... na forum opla ludkowie podaja
    przedzial 15-20% zaraz po wypaleniu

    --Także jestem w punkcie wyjścia i nie mam już pomysłów.

    log z czujnika cisnienia dpf jak beda skoki po kilkadziesiat % to szukac dziury

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: