eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • X-Received: by 10.140.20.40 with SMTP id 37mr93422qgi.26.1433966193310; Wed, 10 Jun
    2015 12:56:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.20.40 with SMTP id 37mr93422qgi.26.1433966193310; Wed, 10 Jun
    2015 12:56:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!q107no4533
    76qgd.0!news-out.google.com!k20ni409qgd.0!nntp.google.com!q107no453375qgd.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 10 Jun 2015 12:56:33 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55782bb0$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Wed, 10 Jun 2015 19:56:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1914
    X-Received-Body-CRC: 2125376145
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564106
    [ ukryj nagłówki ]

    Ten Twój procent zapełnienia to taki trochę pic na wodę. Jak rżniesz to dużo
    brzydkich spalin leci przez filtr, więc może pokazywać takie cuda, jak jedziesz
    spokojnie to ilość syfu mniejsza. Co by oznaczało, że masz dane jakiegoś czujnika
    ciśnieniowego, a nie zapełnienia albo jakąś kombinację zapełnienia, ciśnienia,
    temperatury i czasu.

    Jak dla mnie to nadal był problem z softem ECU i jak się skalibruje, a filtr jest
    czysty, to problem zniknie. Kalibracja trochę trwa. Może skocz w trasę dłuższą na
    autostradę, tempomacik i pareset km?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: