eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 02 Jun 2015 14:04:11 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8f27$0$2194$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <556d9756$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d995b$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <556d995b$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150602-0, 2015-06-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 33
    Message-ID: <556d9bba$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1433246650 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27515 213.92.229.127:59764
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563560
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-02 o 13:54, atm pisze:
    >
    >>
    >> Tak jak pisałem występują tam 4 fazy. Zapełnienie filtra 0%, 2%, 4% i
    >> 6%. Przy 6% włącza się wypalanie, trwa ok 15-20 min. wypala się do 0% i
    >> potem przechodzi bardzo szybko przez 2 do 4, która to faza trwa
    >> najdłużej. Nawet jak paliła mi się kontrolka dpf (z instrukcji: Wskaźnik
    >> zapala się, gdy ilość cząstek sadzy zgromadzonych na DPF osiągnie pewien
    >> próg. Sadza powinna zostać wypalona podczas procesu nazywanego
    >> regeneracją, co chroni filtr przed zatkaniem się.) to aplikacja
    >> pokazywała wtedy 6%, ale rzeczywiście dość długo.
    >>
    >
    > Przypomnij jak to bylo z Twoim samochodem, kupiles uzywany, prawda?
    > Kiedy zaczal wystepowac ten problem? Moglo byc tak, ze wystepowal od
    > razu po zakupie ale poczatkowo nie zdawales sobie z tego sprawy?
    >
    Dokładnie tak było. W ogóle nie zwracałem na to uwagi, bo auto jeździło
    bez zastrzeżeń, silnik pracował równo, żadnych problemów z odpalaniem,
    kopceniem :) Palił tyle co w raportach spalania (10L) itp. itd.

    Jak kupowałem oczywiście był sprawdzany u mechanika. Potem pojechałem do
    ASO na wymianę rozrządu i poprosiłem o ogólne zerknięcie czy wszystko
    jest ok. No to ok.

    Jedynie dziwiło mnie, że czasem przy spokojnej jeździe spalanie
    strasznie wzrasta, a potem wraca do normy, ale zwaliłem to na jakiś błąd
    wskazania, który jest ponoć powszechny i to, że to nie jest typowe
    spalanie chwilowe jak miałem w poprzednim aucie tylko takie bardziej ogólne.

    Dopiero znajomy mi zwrócił uwagę, że często jak do niego podjeżdżam to
    dmuchają mi wentylatory chłodnicy na maxa i czy to przypadkiem nie jest
    wypalanie się dpf. No i się zaczęło :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: