-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
gs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<556d8e16$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
<556d907c$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
<556d93ba$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
Date: Tue, 2 Jun 2015 13:57:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150602-0, 02.06.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 45
Message-ID: <556d99e8$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1433246184 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27526 89.72.242.154:1526
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2809
X-Received-Body-CRC: 3632244477
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563558
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:556d93ba$0$27510$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2015-06-02 o 13:17, yabba pisze:
>> Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
>> news:556d8e16$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...
>>>
>>>>
>>>> Czy ten serwis Boscha nie naciągnął Cię na niepotrzebne naprawy?
>>>>
>>>>>
>>>
>>> Jak to wyglada od strony prawnej?
>>> Jedziesz do serwisu usunac konkretna usterke, wymieniaja rozne
>>> elementy a po wyjechaniu usterka nadal jest. Czy w takim wypadku
>>> oplata za "naprawe" ma jakiekolwiek uzasadnienie?
>>>
>>
>> To zależy co klient sobie zażyczył. Jeśli naprawę częstego wypalania
>> DPF, to ja bym żądał dokończenia naprawy w ramach reklamacji źle usługi.
>> Albo zwrotu pieniędzy.
>> Jeśli klient chciał diagnostykę samochodu i naprawę wszystkich
>> zauważonych usterek, to warsztat zrobił co miał zlecone.
>>
>>
> No niestety, nauczony doświadczeniem z poprzednimi partaczami
> powiedziałem, że mają naprawić wszystko, co jest nie tak i może mieć wpływ
> na częste wypalanie się dpfa.
>
Jak są dobrzy to podjedź jeszcze raz i każ naprawić problem z DPF. Powiedz,
że zapłacisz dopiero jak przejedziesz 100/200/500 km i nie będzie wypalania
DPF.
> Jak mówiłem, że problem jest z dpf, to 3 poprzednich nie potrafiło
> postawić żadnej diagnozy. Albo radzili wycinkę, lepsze paliwo, wypad na
> autostradę lub podobne.
>
Taaak, lepsze paliwo. Jak większość paliw to praktycznie to samo.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
- 02.06.15 14:23 Konfabulator
- 02.06.15 14:25 twistedme
- 02.06.15 14:28 atm
- 02.06.15 15:07 Myjk
- 02.06.15 15:37 s...@g...com
- 02.06.15 15:56 p...@g...com
- 02.06.15 16:12 p...@g...com
- 02.06.15 17:07 yabba
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:40 atm
- 02.06.15 20:12 twistedme
- 02.06.15 20:13 twistedme
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=