-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder1.news.weretis.net!feeder4.news.weretis
.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF ciąg dalszy
Date: Tue, 02 Jun 2015 13:48:14 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 35
Message-ID: <mkk55t$ghb$1@speranza.aioe.org>
References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<556d8d73$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: 3TNX3zSOEjLB8D/s57z/2A.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563556
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-02 o 13:03, twistedme pisze:
> W dniu 2015-06-02 o 12:38, p...@g...com pisze:
>> --Co jeszcze można zrobić?
>>
>> a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie
>> zainwestowalbym pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie
>> podpytaj na forum ...
>>
>> 1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
>> 2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
>> 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
>>
>> pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)
>>
>> --Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień
>> inicjują rozpoczęcie procedury regeneracji?
>>
>> ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc
>> wiekszy niz 80% zeby ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie
>> tez mozliwosc oszukania czujnika temp plynu chlodzacego aby dawal do
>> ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac wypalanie :-)
>>
>> P.
>>
> Głupie pytanie :), ale jak znaleźć kogoś kto robi diagnostykę tym
> op-comem? Wpisuję w googla "diagnostyka opcom poznań", "diagnostyka
> opcom wielkopolska" wyskakują mi tylko jakieś posty z forów z 2011r. i
> żadnych konkretów.
Poszukaj na forum opla (vectra, astra, zafira).
Albo jak będziesz przejazdem przez Toruń, to możemy się ugadać i
przetrzepiemy auto OP-COM.
W mojej Lafiryndzie 1,9CDTI wypalanie filtra następuje średnio co
800km-850km. I inicjuje się powyżej 95% zapchania o ile spełniony jest
szereg warunków, m. in. rozgrzany silnik.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 13:54 atm
- 02.06.15 13:57 yabba
- 02.06.15 14:04 twistedme
- 02.06.15 14:15 atm
- 02.06.15 14:23 Konfabulator
- 02.06.15 14:25 twistedme
- 02.06.15 14:28 atm
- 02.06.15 15:07 Myjk
- 02.06.15 15:37 s...@g...com
- 02.06.15 15:56 p...@g...com
- 02.06.15 16:12 p...@g...com
- 02.06.15 17:07 yabba
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:00 Budzik
- 02.06.15 18:40 atm
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe