eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder1.news.weretis.net!feeder4.news.weretis
    .net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    Date: Tue, 02 Jun 2015 13:48:14 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 35
    Message-ID: <mkk55t$ghb$1@speranza.aioe.org>
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <556d8d73$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: 3TNX3zSOEjLB8D/s57z/2A.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563556
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-02 o 13:03, twistedme pisze:
    > W dniu 2015-06-02 o 12:38, p...@g...com pisze:
    >> --Co jeszcze można zrobić?
    >>
    >> a co bylo zrobione ? odhaczyc mozna punkt 2 i ew. 1 choc osobiscie
    >> zainwestowalbym pare zeta w OPCOM-a, Opel Antara chyba podejdzie
    >> podpytaj na forum ...
    >>
    >> 1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    >> 2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    >> 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
    >>
    >> pozostaje punkt 3 czyli prozaiczne szukanie dziury w calym :-)
    >>
    >> --Ktoś wie jakie elementy jeszcze poza czujnikiem różnicy ciśnień
    >> inicjują rozpoczęcie procedury regeneracji?
    >>
    >> ECU choc jesli jestes pewien stopnia wypelnienia to on MUSI byc
    >> wiekszy niz 80% zeby ECU dal sygnal ... ciekawym pomyslem wydaje sie
    >> tez mozliwosc oszukania czujnika temp plynu chlodzacego aby dawal do
    >> ECU mniej niz 70C co tez powinno przyblokowac wypalanie :-)
    >>
    >> P.
    >>
    > Głupie pytanie :), ale jak znaleźć kogoś kto robi diagnostykę tym
    > op-comem? Wpisuję w googla "diagnostyka opcom poznań", "diagnostyka
    > opcom wielkopolska" wyskakują mi tylko jakieś posty z forów z 2011r. i
    > żadnych konkretów.
    Poszukaj na forum opla (vectra, astra, zafira).
    Albo jak będziesz przejazdem przez Toruń, to możemy się ugadać i
    przetrzepiemy auto OP-COM.

    W mojej Lafiryndzie 1,9CDTI wypalanie filtra następuje średnio co
    800km-850km. I inicjuje się powyżej 95% zapchania o ile spełniony jest
    szereg warunków, m. in. rozgrzany silnik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: