eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 26 Mar 2015 17:38:48 +0100
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF
    References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <55131432$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <55143619$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1427387929 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8368 213.92.229.127:59183
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558517
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-26 o 09:13, p...@g...com pisze:
    > --Pojechałem dzisiaj w końcu do ASO, opisałem problem tak jak tu w pierwszym
    poście, poprosiłem, żeby sprawdzili ten DPF na kompie i sprawdzili ewentualną inną
    przyczynę.
    >
    > a wiec jeszcze raz bo widze ze sa jakies problemy:
    >
    > 1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    > 2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    > 3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie
    >
    > pod porzadna diagnostyka kryje sie podpiecie opcoma/tech 2 i sprawdzenie wszystkich
    bledow ze szczegolnym uwzglednieniem ECU, wystepujace bledy (po zapisaniu raportu)
    kasujemy po czym wykonujemy jazde probna i ponownie sprawdzamy
    >
    > jesli brak bledow nastepne kroki mozna przeprowadzic w dowolnym wiekszym warsztacie
    niekoniecznie w ASO, zamawiamy czujnik (200 pln na allegro) i wymieniamy, jedziemy
    50-100-150 i patrzymy czy wypala (standard dla captivy w miescie to 400-500 km)
    >
    > szukamy nieszczelnosci w przewodach dpf najczesciej uszkodzeniu ulega przewod
    elastyczny sporadycznie sztywny/metalowy to standartowa usterka, ktora o dziwo
    potrafi polozyc wielu mechanikow i wtedy wyjezdzaja z flexem :-)
    >
    > PS jaki jest przebieg tej captivy ? zweryfikowany czy dziadek do kosciola w Reichu
    jezdzil ? DPF (sam filtr) tez nie jest wieczny
    >
    > P.
    >
    No właśnie chyba mój problem polega na tym, że nie mam jakiegoś
    sprawdzonego warsztatu, który potrafiłby coś więcej poza wymianą filtrów
    i oleju. Gdzie nie pojadę, to słyszę jęki, mlaskania i zero konkretów...

    Miotam się między poradami z netu panem Józkiem i Stefanem i nie wiem co
    z tym dalej robić. Jak widać nawet w ASO jest problem...

    Może ktoś poleci w okolicach Poznania jakiś sprawdzony warsztat, gdzie
    mają chęci i wiedzę jak zdiagnozować taki problem? Niech sprawdzą
    wszystko po kolei, jak piszesz, może ktoś coś konkretnego wreszcie znajdzie.

    Co do przebiegu, to niby 120, jeden "specjalista" pomacał kierownicę i
    powiedział, że może mieć więcej, inny, że przebieg raczej autentyczny. W
    aso nie znają historii, ponoć auta z Włoch tak mają. Jeden właściciel. A
    czy dziadek, to nie wiem, ale sprawdziłem po nazwisku i adresie, to
    okazało się, że lekarz i to nie byle jaki, tylko profesór haha

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: