  • Data: 2015-03-26 17:33:44
    Temat: Re: DPF
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 26 Mar 2015 17:25:29 +0100, twistedme

    > Tego, że teraz filtr wypala się praktycznie za każdym razem
    > jak wsiadam do auta na dłużej niż 3 minuty

    Wolałbyś co tydzień jeździć do ASO, wypalać filtr
    (co niesie ze sobą najczęściej wymianę oleju)?

    > i przez to pali jak smok,

    Już ustaliliśmy, że pali normalnie przy Twoim mizernym ruchu. :P

    > nie wspominając, że najzdrowsze dla silnika
    > to chyba nie jest,

    Nie jest niezdrowe.

    > oraz tego, że czujnik twierdzi, że po 3000tys km
    > olej nadaje się do wymiany, mimo, że
    > na bagnecie nie widać zmian poziomu.

    Pojedź na komputer jak wyskoczy błąd,
    bo może szuaksz problemu w złym miejscu.
    Kontrolka jest jedna, a zgłasza wiele problemów.

    > No właśnie dlatego pytam, bo nie mogę nigdzie
    > znaleźć za taką cenę jak mi krzyknęli :)

    Kup i im zanieś. Zresztą nie musisz tego robić w ASO.

    --
    Pozdor Myjk