    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: DPF
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 23 Mar 2015 17:12:15 +0100

    Mon, 23 Mar 2015 16:03:43 +0100, twistedme

    > Kupiłem auto, wymiana oleju, po 400km od wymiany zapaliła się inspekcja
    > oleju, zresetowałem, zgasła, od tamtej pory zrobiłem 3500km i znowu się
    > zapaliła.

    Zgasła sama, czy resetowałeś? Musisz podjechać na komputer jak się zapali,
    tudzież przed 3 kolejnymi uruchomieniami silnika, bo AFAIK tyle się błędy
    pamiętają.

    > No nie jeżdżę prawie w ogóle w mieście,
    > nie stoję w korkach, o to mi chodziło :).

    Ja stoję dosyć często, zwłaszcza jak Łazienkowski się zjarał. ;)Generalnie
    ostatnio przez to mało jeżdżę, odcinki po 2-3km aby tylko dziecko do szkoły
    dowieźć. Sporadycznie przejadę Wawę. I jeszcze wszystko działa. ;>

    > Jadę 40km z prędkością ok 100km/h, bez wypalania filtra komputer
    > pokazuje 8l-9l. Jadę tą samą trasę jak się wypala i potrafi dojść do
    > 13,5l. Ja rozumiem, że to uśrednione wartości, nie do końca dokładne,
    > ale daje to jakiś ogólny obraz.

    U mnie też prawie dwukrotnie zwiększa się zużycie.

    > Z drugiej strony są osoby, które jeżdżą po mieście i twierdzą,
    > że wypala im się co 700km.

    Kłamią. :P

    --
    Pozdor Myjk