  • Data: 2015-03-25 13:25:20
    Temat: Re: DPF
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 25 Mar 2015 12:59:04 +0100, twistedme

    > Powiem tak, jakby to było 3-4 tys, to bym się zdecydował na wymianę, no
    > ale 9000?

    Ale po co masz wymieniać coś, co dobrze działa? A jeśli nawet COŚ źle
    działa, to nie jest temu winien sam filtr, tylko element za ułamek tej
    kwoty. U mnie było to czyszczenie EGR za 300 zł -- a większość w takiej
    sytuacji wycina filtr buląc ze 2 tys. EGR jak był zepsuty tak zostaje
    zepsuty dalej i później trzeba go i tak naprawić bo auto dalej sypie
    błędami i kopci jak lokomotywa. Ludzie się przypinają do tego elementu,
    wycinają/wymieniają -- a on niczemu nie jest winien.

    > A no właśnie... Mam wrażenie, jadąc wieczorami po mojej okolicy, że mój
    > dpf, to jak kropla w oceanie. Zgłaszanie nic nie daje, czasem takie
    > wyziewy, że idę na wdechu, bo normalnie się nie da.

    Rozumiem to, co nie znaczy, że trzeba w związku z tym jeszcze dokładać od
    siebie. Raczej warto przestać ten stan akceptować. Zacząć zwracać uwagę
    sąsiadom, że trują siebie i innych. Niestety u nas jest na to przyzwolenie,
    nadal w nowych domach instaluje się obleśne kotły węglowe...

    --
    Pozdor Myjk