  • 11. Data: 2011-05-13 09:57:09
    Temat: Re: [DC] kolejny wypadek na Torunskiej/Marymonckiej
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-12 19:15, Adam Szewczak wrote:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbil-sie-w-no
    cy-wrak-nadal-stoi,192673.html
    > To tak za tym portalem, ludzie takie pierdy tam tez wypisuja ze...
    > Ale jest to kolejny wypadek tam i to dosc konkretny.
    > Poprzednio gosc po uderzeniu splonal w samochodzie.
    > Niestety ja dalej uwazam ze te barierki tam za zle oznaczone, bo to ze
    > stoja to ok.

    Ja nie za bardzo rozumiem, czemu taka sztuczna przegrode stojaca na
    koncu toru jazdy postawiono z betonowych blokow a nie plastikowych
    bialo-czerwonych elementow. To zakrawa na idiotyzm, a jego skutki
    sa DOBITNIE widoczne. Oczywiscie gdy zginal na nim pierwszy czlowiek,
    to policja medialnie zajela sie tematem predkosci na S8 (choc wypadek
    zdarzyl sie poza ta ekspresowka), ale juz nie zainteresowala
    bezpieczenstwem inzynierii drogowej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2011-05-13 10:04:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-12 23:06, Kazimierz Uromski wrote:

    > Czy naprawdę trzeba dostosowywać infrastrukturę do prędkości dwukrotnie
    > ponadprzepisowych? We wszystkich wskazanych przez Ciebie miejscach
    > wypadki wynikały z tego, że kierowca nie potrafił dostosować swojej
    > prędkości do umiejętności.

    W tym miejscu na torunskiej wystarczy sie zagapic albo zostac zmuszonym
    przez kogos do naglej zmiany toru jazdy zeby wpakowac sie na taka
    przeciwczolgowa betonowa zapore przy dozwolonych 80km/h z bardzo bardzo
    bardzo wrednymi skutkami. Czy drogowcy maja pomagac czy robic szykany
    i trase slalomu? Jak widac to pierwsze im sie nie udaje, skoro procz
    samych wypadkow ich skutki paralizuja ruch. Przedwczoraj korek w tym
    miejscu postawil TT od powazek.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2011-05-13 10:37:19
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-05-12 19:15, Adam Szewczak pisze:
    > Czesc.

    nie ma skrzyżowania Marymonckiej z Trasą Toruńską.

  • 14. Data: 2011-05-13 21:47:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości

    > nie ma skrzyżowania Marymonckiej z Trasą Toruńską.

    Dobra niech bedzie na wysokosci Marymonckiej no.

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2011-05-14 09:16:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2011 21:47:47 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

    >Dobra niech bedzie na wysokosci Marymonckiej no.

    Na wysokości Marymonckiej też nie ma Toruńskiej ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-05-17 10:46:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Kazimierz Uromski wrote:

    > IMHO jeszcze ZDM (sprawdź na ich stronie).
    >
    > Czy naprawdę trzeba dostosowywać infrastrukturę do prędkości dwukrotnie
    > ponadprzepisowych?

    Ale ten dostawczak to raczej nie jechał 2x ponad przepisy w tym miejscu. To taka
    nowa moda w naszym mieście by zamiast barierek kompensacyjnych monotwać te
    betonowe klocki.

    Ale póki w mieście będzie nasz kochany, niezatapialny pożal się Boże inżynier
    ruchu to głupota będzie trwać.

    > Jedź ile chcesz - jeśli potrafisz. Jeśli nie potrafisz to lepiej żebyś
    > się rozbił na betonowym słupie czy murku niż na innym samochodzie.

    Gdy na świecie (zresztą i u nas też) zastępuje się betonowe latarnie takimi,
    które "ustępują" po uderzeniu to już tylko u nas stawia się na drogach betonowe
    murki

    pzdr
    \SK

  • 17. Data: 2011-05-17 10:51:53
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Czy trasa AK nalezy do GDDKiA? Jesli nie to do kogo? W przyszlym
    > tygodniu chce zlozyc zawiadomienie do prokuratury w/s popelnienia
    > przestepstwa z Art 173 KK.

    Składaj. To jest rażąca niekompetencja drogowców. Możesz od razu zskazać
    odejrzanego - miejskiego pożal się Boże inżyniera ruchu (niezatapialnego Galasa).

    \SK