  • 1. Data: 2011-05-12 18:28:49
    Temat: Warszawa - Ruciane Nida w piątek
    Od: amirm <a...@n...pl>

    Witam,

    Wyjazd w piątek około 15.00 z centrum (ul. Jasna) do Rucianego Nida. Jaka
    jest najlepsza opcja (jeśli o czas) dojazdu w chwili obecnej?

    Czy Serock jest zakorkowany?

    Proszę o info. Dzięki i pzdr.

  • 2. Data: 2011-05-12 23:53:13
    Temat: Re: Warszawa - Ruciane Nida w piątek
    Od: "Michał Przestrzelski" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "amirm" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wyjazd w piątek około 15.00 z centrum (ul. Jasna) do Rucianego Nida. Jaka
    > jest najlepsza opcja (jeśli o czas) dojazdu w chwili obecnej?

    Dużo zależy z jakiej dzielnicy stratujesz. Samo przejechanie Warszawy może
    zabrać masę czasu.

    Ja osobiście radził bym jechać: Wyszków, Łomża, Pisz. Do Wyszkowa masz
    ekspresową.. Potem 40 km do Ostrowi Mazowieckiej będzie dość ciasno ale da
    się jechać. W Ostrowi na Łomże a tam już zupełnie luźno. Zwłaszcza jak
    wyjedziesz około 15:00. Przez Serock, Pułtusk na pewno bliżej ale moim
    zdaniem dużo ciaśniej.

    Michał

    http://www.worldsail.eu/

  • 3. Data: 2011-05-13 10:46:22
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > ale da się jechać. W Ostrowi na Łomże a tam już zupełnie luźno.
    > Zwłaszcza jak wyjedziesz około 15:00. Przez Serock, Pułtusk na pewno

    Z Ursynowa szybciej jest przez Stanisławów -> Ostrów -> Zambrów (jeśli w
    Łomży znowu rozgrzebali wlot) -> Pisz - > Ruciane

  • 4. Data: 2011-05-13 11:24:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Michal Przestrzelski" <n...@l...spamu.pl> wrote in message

> [...]
    > się jechać. W Ostrowi na Łomże a tam już zupełnie luźno. Zwłaszcza jak
    > wyjedziesz około 15:00. Przez Serock, Pułtusk na pewno bliżej ale moim

    Nie jest duzo blizej przez Serock. Tylko ja radzilbym nie skrecac w Ostrowii
    na Lomze, tylko pojechac prosto do Zambrowa i tam skrecic - Lomza ostatnio
    jest mocno zakorkowana, a jest to tylko kilka kilometrow dalej.

    Za godzine wlasnie wyjezdam ta trasa na regaty do Sztynortu :-)

    --
    Axel

  • 5. Data: 2011-05-13 15:25:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Axel wrote:

> [...]
    > kilometrow dalej.
    >
    > Za godzine wlasnie wyjezdam ta trasa na regaty do Sztynortu :-)

    Przede wszystkim na odcinku Ostrowia - Lomza strasznie telepie, bo
    droga jest w takim sobie stanie.
    Przez Zambrow faktycznie lepiej.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2011-05-15 01:01:02
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-05-12 18:28, amirm pisze:
> [...]
    >
    > Wyjazd w piątek około 15.00 z centrum (ul. Jasna) do Rucianego Nida.
    > Jaka jest najlepsza opcja (jeśli o czas) dojazdu w chwili obecnej?

    "Osobowym, drugą klasą, przejedziemy się...."
    Nie wyobrażam sobie wyjazdu na mazury* samochodem ;)

    * - na Mazury - czyli pod żagle

  • 7. Data: 2011-05-16 11:25:25
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Rafał Grzelak" <s...@s...com> wrote in message
    > Przede wszystkim na odcinku Ostrowia - Lomza strasznie telepie, bo
    > droga jest w takim sobie stanie.

    Oj tam, oj tam - w porownaniu z tym, jak ta droga wygladala kilka lat temu,
    to i tak jest rewelka :-P

    > Przez Zambrow faktycznie lepiej.

    No wlasnie chyba wcale nie. W obie strony jechalismy prosto na Lomze i mimo
    wahadla na wjezdzie do Lomzy, bylo calkiem szybko. Na wahadle stracilismy
    tylko kilka minut.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2011-05-16 11:29:05
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "scob" <1...@3...pl> wrote in message
    news:iqn241$trr$4@mx1.internetia.pl... W dniu 2011-05-12 18:28, amirm pisze:
    > "Osobowym, drugą klasą, przejedziemy się...."
    > Nie wyobrażam sobie wyjazdu na mazury* samochodem ;)
    > * - na Mazury - czyli pod żagle

    No, ja sobie nie wyobrazam wyjazdu _bez_ samochodu. Zwlaszcza do Sztynortu
    na regaty, bo chyba dluzej bym jechal, niz byl na miejscu :-P
    Nie mowiac o tym, ze przy takiej pogodzie, jak w ostatni weekend, trzeba byc
    przygotowanym na wszystko. Co w polaczeniu z dzieckiem na pokladzie daje pol
    bagaznika rzeczy :-)

    --
    Axel

  • 9. Data: 2011-05-16 17:03:28
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Axel wrote:

    > No wlasnie chyba wcale nie. W obie strony jechalismy prosto na Lomze
    > i mimo wahadla na wjezdzie do Lomzy, bylo calkiem szybko. Na wahadle
    > stracilismy tylko kilka minut.

    Ja wolisz - ja w okresie majówkowym jechałem 'tam' przez Zambrów i 'z
    powrotem' prosto z Łomży przez Śniadowo.
    Po prostu przez Łomżę jechało mi sie lepiej. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl