  • 1. Data: 2011-05-12 18:49:17
    Temat: Klimatyzacja w Honda Civik sedan
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Na dworze byla temp. 24C. Czarne auto stalo na parkingu dluzszy czas i po
    wlaczeniu stacyjki pokazalo temp. powietrza 27C, a wiec o 3C wiecej niz wynosila
    faktyczna temp. powietrza. Jak sie wlaczylo automatyczna klime, to wlaczal sie
    tylko obieg wewnetrzny (palila sie zolta dioda). Na obieg wewnetrzny (zielona
    dioda) mozna bylo przejsc dopiero jak sie dalo pokretlo temp. na H. Czy to normalne?
    pawel

  • 2. Data: 2011-05-12 18:53:20
    Temat: Re: Klimatyzacja w Honda Civik sedan
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawel" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > (zielona
    > dioda) mozna bylo przejsc dopiero jak sie dalo pokretlo temp. na H.

    Dwa zdania ze sobą sprzeczne.
    No i co to jest H?

  • 3. Data: 2011-05-12 19:14:55
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Powinno bylo byc "Na obieg zewnetrzny (zielona dioda) mozna bylo przejsc dopiero
    jak sie dalo pokretlo temp. na H.", ale to chyba oczywiste. H oznacza wysoka
    temp. bez ograniczen.

  • 4. Data: 2011-05-12 19:26:26
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-12 18:49, pawel pisze:
    > to wlaczal sie
    > tylko obieg wewnetrzny

    U mnie też taki się włącza w trybie auto by szybciej osiągnąć wymaganą
    temperaturę.
    Nie wiem jak to wygląda potem, bo po chwili robi się cholernie zimno i
    ustawiam sobie ręcznie swoje 21 stopni.
    P.

  • 5. Data: 2011-05-12 19:36:24
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > U mnie też taki się włącza w trybie auto by szybciej osiągnąć wymaganą

    > temperaturę.

    > Nie wiem jak to wygląda potem, bo po chwili robi się cholernie zimno i

    > ustawiam sobie ręcznie swoje 21 stopni.

    Przejechalem tym autem ok. 20km i caly czas w trybie AUTO pracowal obieg
    zamkniety. Temp. wewnetrzna nastawiona byla na 20C i wcale nie zrobilo sie zimno.
    Nie rozumiem co masz na mysli piszac, ze ustawiasz recznie 21 stopni? Wiadomo,
    ze recznie, a automat ma trzymac te wskazana temperature.
    pawel

  • 6. Data: 2011-05-12 23:49:46
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Kto wie jaka powinna byc temperatura przy wylocie z kratki?
    pawel

  • 7. Data: 2011-05-13 09:21:42
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-12 19:36, pawel pisze:
    > Nie rozumiem co masz na mysli piszac, ze ustawiasz recznie 21 stopni? Wiadomo,
    > ze recznie, a automat ma trzymac te wskazana temperature.

    U mnie jest tryb auto, gdzie automatycznie ustawia się kierunek i
    intensywność nawiewu,
    mogę też automat wyłączyć i ustawić sobie kierunek nawiewu i wiatrak
    samodzielnie.
    P.

  • 8. Data: 2011-05-13 17:24:35
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > U mnie jest tryb auto, gdzie automatycznie ustawia się kierunek i

    > intensywność nawiewu,

    > mogę też automat wyłączyć i ustawić sobie kierunek nawiewu i wiatrak

    > samodzielnie.

    A badales moze jaka jest minimalna temp. na wylocie kratki?
    pawel