  • 1. Data: 2011-05-12 19:15:39
    Temat: [DC] kolejny wypadek na Torunskiej/Marymonckiej
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Czesc.

    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbil-sie-w-no
    cy-wrak-nadal-stoi,192673.html

    To tak za tym portalem, ludzie takie pierdy tam tez wypisuja ze...

    Ale jest to kolejny wypadek tam i to dosc konkretny.
    Poprzednio gosc po uderzeniu splonal w samochodzie.

    Niestety ja dalej uwazam ze te barierki tam za zle oznaczone, bo to ze stoja
    to ok.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-05-12 22:50:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale jest to kolejny wypadek tam i to dosc konkretny.
    > Poprzednio gosc po uderzeniu splonal w samochodzie.

    Czy trasa AK nalezy do GDDKiA? Jesli nie to do kogo? W przyszlym
    tygodniu chce zlozyc zawiadomienie do prokuratury w/s popelnienia
    przestepstwa z Art 173 KK. Cholera, wszyscy sie ekscytuja, ze kolejny
    wypadek, ale nikt palcem w bucie nie kiwnie, zeby usunac zagrozenie.
    Dopiero musi byc iles trupow, najlepiej kogos znanego i wtedy nagle
    nierozwiazywalny problem mozna w pare dni rozwiazac. Tak bylo z gorka na
    Pulawskiej, ze Spojnia, z KEN/Ghandi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2011-05-12 23:06:11
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 12.05.2011 22:50, Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > Dopiero musi byc iles trupow, najlepiej kogos znanego i wtedy nagle
    > nierozwiazywalny problem mozna w pare dni rozwiazac. Tak bylo z gorka na

    IMHO jeszcze ZDM (sprawdź na ich stronie).

    Czy naprawdę trzeba dostosowywać infrastrukturę do prędkości dwukrotnie
    ponadprzepisowych? We wszystkich wskazanych przez Ciebie miejscach
    wypadki wynikały z tego, że kierowca nie potrafił dostosować swojej
    prędkości do umiejętności.

    Jedź ile chcesz - jeśli potrafisz. Jeśli nie potrafisz to lepiej żebyś
    się rozbił na betonowym słupie czy murku niż na innym samochodzie.

  • 4. Data: 2011-05-12 23:06:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:50:36 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    tak. jest to droga ekspresowa S8

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-05-12 23:10:40
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 12.05.2011 23:06, masti wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:50:36 +0200 osobnik zwany Pawel
    > \"O'Pajak\" wystukał:

    > tak. jest to droga ekspresowa S8

    ZDM twierdzi, że ich - Al. Armii Krajowej: Wiadukt Pkp - Wybrzeże Gdyńskie
    To ma być S-8, ale w tym rejonie jeszcze nie jest.

  • 6. Data: 2011-05-12 23:12:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 23:10:40 +0200 osobnik zwany Kazimierz
    Uromski wystukał:

    > ZDM twierdzi, że ich - Al. Armii Krajowej: Wiadukt Pkp - Wybrzeże
    > Gdyńskie To ma być S-8, ale w tym rejonie jeszcze nie jest.

    faktycznie, na tym odcinku bardzo możliwe.

  • 7. Data: 2011-05-12 23:36:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, masti <g...@t...hell> wrote:

    > tak. jest to droga ekspresowa S8

    Niekoniecznie. Jak to w Polsce jest to pojebane, uszkodzilem felge na
    moscie grota (ta sama trasa), w ZDM powiedzieli ze bylo ich ale oddali
    to GDDKiA pod budowe trasy S8, w GDDKiA powiedzieli ze ich i podali
    numer polisy, po czym odpowiedzieli ubezpieczycielowi (InterRisk) ze to
    droga ZDM-u, zadzwonilem do wydzialu drog i mostow do ZDM i pani
    powiedziala ze owszem to jest ich i kto mi takich glupot nagadal. Na
    wiecej nie mialem sil.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2011-05-13 01:51:34
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > IMHO jeszcze ZDM (sprawdź na ich stronie).

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi, juz dalej mniej wiecej wiem jak dzialac
    i o dalszym losie sprawy powiadomie Grupe.

> [...]
    > ponadprzepisowych? We wszystkich wskazanych przez Ciebie miejscach
    > wypadki wynikały z tego, że kierowca nie potrafił dostosować swojej

    We wszystkich tych miejscach, ktore wskazalem kierowcy byli jednymi z
    ofiar, zwykle gina tez pasazerowie, a nawet piesi na chodnikach.
    Zreszta nawet gdyby gineli wylacznie kierowcy, to czy uwazasz, ze kara
    smierci jest adekwatna kara za przekroczenie predkosci albo chwile nieuwagi?
    Naprawde mozna to bylo rozwiazac na wiele sposobow, ktos swiadomie i
    celowo rozwiazal to tak, by ginelo jak najwiecej ludzi. To nie jest
    glupota, to dzialanie z premedytacja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2011-05-13 02:05:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kazimierz Uromski

> [...]
    > ponadprzepisowych? We wszystkich wskazanych przez Ciebie miejscach
    > wypadki wynikały z tego, że kierowca nie potrafił dostosować swojej

    Na drodze nie mogą znajdować się pułapki. Co innego gdy ktoś przegnie z
    prędkością i wypadnie z zakrętu, a co innego gdy wystrzeli go w powietrze
    jakaś hopka (w pewnych warunkach oświetleniowych można coś takiego
    przeoczyć) albo nie zauważy beznadziejnie oznakowanych betonowych kloców.

  • 10. Data: 2011-05-13 09:55:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-12 19:15, Adam Szewczak wrote:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbil-sie-w-no
    cy-wrak-nadal-stoi,192673.html
    > Niestety ja dalej uwazam ze te barierki tam za zle oznaczone, bo to ze
    > stoja to ok.

    Ja nie za bardzo rozumiem, czemu taka sztuczna przegrode stojaca na
    koncu toru jazdy postawiono z betonowych blokow a nie plastikowych
    bialo-czerwonych elementow. To zakrawa na idiotyzm, a jego skutki
    sa DOBITNIE widoczne. Oczywiscie gdt zginal na nim pierwszy czlowiek,
    to policja medialnie zajela sie tematem predkosci na S8 (choc wypadek
    zdarzyl sie poza ta ekspresowka), ale juz nie zainteresowala
    bezpieczenstwem inzynierii drogowej.

    --

    memento lorem ipsum