    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] kolejny wypadek na Torunskiej/Marymonckiej
    Date: Fri, 13 May 2011 01:51:34 +0200

    Powitanko,

    > IMHO jeszcze ZDM (sprawdź na ich stronie).

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi, juz dalej mniej wiecej wiem jak dzialac
    i o dalszym losie sprawy powiadomie Grupe.

    > Czy naprawdę trzeba dostosowywać infrastrukturę do prędkości dwukrotnie
    > ponadprzepisowych? We wszystkich wskazanych przez Ciebie miejscach
    > wypadki wynikały z tego, że kierowca nie potrafił dostosować swojej
    > prędkości do umiejętności.

    We wszystkich tych miejscach, ktore wskazalem kierowcy byli jednymi z
    ofiar, zwykle gina tez pasazerowie, a nawet piesi na chodnikach.
    Zreszta nawet gdyby gineli wylacznie kierowcy, to czy uwazasz, ze kara
    smierci jest adekwatna kara za przekroczenie predkosci albo chwile nieuwagi?
    Naprawde mozna to bylo rozwiazac na wiele sposobow, ktos swiadomie i
    celowo rozwiazal to tak, by ginelo jak najwiecej ludzi. To nie jest
    glupota, to dzialanie z premedytacja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa