  • Data: 2011-05-13 09:55:57
    Temat: Re: [DC] kolejny wypadek na Torunskiej/Marymonckiej
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-12 19:15, Adam Szewczak wrote:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbil-sie-w-no
    cy-wrak-nadal-stoi,192673.html
    > Niestety ja dalej uwazam ze te barierki tam za zle oznaczone, bo to ze
    > stoja to ok.

    Ja nie za bardzo rozumiem, czemu taka sztuczna przegrode stojaca na
    koncu toru jazdy postawiono z betonowych blokow a nie plastikowych
    bialo-czerwonych elementow. To zakrawa na idiotyzm, a jego skutki
    sa DOBITNIE widoczne. Oczywiscie gdt zginal na nim pierwszy czlowiek,
    to policja medialnie zajela sie tematem predkosci na S8 (choc wypadek
    zdarzyl sie poza ta ekspresowka), ale juz nie zainteresowala
    bezpieczenstwem inzynierii drogowej.

    --

    memento lorem ipsum