-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
Date: Tue, 11 Oct 2011 12:07:02 +0200
Organization: MAD
Lines: 32
Sender: Myjk <>
Message-ID: <4jawgdprp8nk$.dlg@myjk.org>
References: <j70vhp$il9$1@news.onet.pl> <j712gi$u8f$1@mx1.internetia.pl>
<gmne7sd39zip$.dlg@lepper.institute.com>
<j71331$28n$4@node2.news.atman.pl>
<1...@l...institute.com>
Reply-To: m...@n...op.pl
NNTP-Posting-Host: fjk130.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1318327624 11534 83.13.244.130 (11 Oct 2011 10:07:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Oct 2011 10:07:04 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405707
[ ukryj nagłówki ]Tue, 11 Oct 2011 10:47:36 +0100, Waldek Godel
> to zależy od sytuacji. Jezeli pasa jest 2 km, to owszem, wypadałoby go
> zapełnić. Jeżeli 300 metrów, to zdecydowanie nie zawsze, zwłaszcza jeżeli
> na lewym sa tiry a na prawym osobówki.
Ignorancie do kwadratu... Nie powinno to zależeć to od sytuacji, bo
przepisy MUSZĄ być uniwersalne i muszą być stosowane TAK SAMO w każdej
sytuacji (patrz PoRD). ergo, Twoje słodkie pierdzenie, nazwijmy je dla
grzeczności "rozważaniem" -- i co za tym niestety idzie, utrudnianie czegoś
co jest proste jak konstrukcja cepa -- jest zwyczajnie śmiechu warte.
Co to za różnica jaki pojazd? Gdyby wszyscy stosowali się do dojazdu "pod"
zamek, w tym "TIRy", to szanse byłyby równe na obydwu pasach, w każdym
razie nieznacznie zachwiane. No, jak sądzisz?
> W każdym razie powinno być również tak, że jeżeli sytuacja się radykalnie
> nie zmieni (np. 10 samochodów skręca w bok) to jedziesz obok tego, z kim do
> korka wjechałeś - bo niby dlaczego inaczej?
Dziwię się, że do tej pory jeszcze nie utonąłeś...
> Niestety, wygląda że conajmniej połowa kierowców ma zaimplementowaną
> funkcję "coooooo jaaaaaa mam stać z plebsem w korku? Nigdy w życiu..",
> nawet jeżeli właśnie ta funkcja powoduje część korków.
...pomimo swojego ołowianego mózgu.
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.11 12:09 Myjk
- 11.10.11 12:09 Waldek Godel
- 11.10.11 12:12 Waldek Godel
- 11.10.11 12:13 Waldek Godel
- 11.10.11 12:13 Myjk
- 11.10.11 12:13 to
- 11.10.11 12:14 Przemysław Czaja
- 11.10.11 12:16 Waldek Godel
- 11.10.11 12:19 Myjk
- 11.10.11 12:20 Waldek Godel
- 11.10.11 12:23 Myjk
- 11.10.11 12:26 Przemysław Czaja
- 11.10.11 12:26 Waldek Godel
- 11.10.11 12:29 Waldek Godel
- 11.10.11 12:30 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=