    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Date: Thu, 5 May 2011 17:51:42 +0200

    On 2011-04-30 16:30:57 +0200, Shrek <lskorupka@wirtualna> said:

    > Więc skoro wyprzedzasz, to zachowaj wymagany odstęp.

    ???
    Celem jest wyprzedzenie innego pojazdu - nie zachowywanie jakichś odległości.
    (pamiętasz o czym jest rzecz?)

    > No jak możesz wjechać na inny pas,

    Zawsze możesz.
    (naprawdę pamiętasz o co chodzi w tej rozmowie, czy rozpaczliwie się miotasz?)

    > to po co cała dyskusja?

    Jednak nie pamiętasz.
    Twierdziłeś, że wyprzedzenie jest niemożliwe.
    Taraz atakujesz mnie, twierdząc, że jest możliwe.
    Czyli się pogubiłeś.

    To ci zacytowalem raz jeszcze, może tym razem dasz radę.

    > No jeszcze gorzej - co kombajn ma się zatrzymać przy prawej krawędzi i
    > zupełnie zatamować ruch?

    Jednak się kompletnie pogubiłeś machając tym sztandarem z napisem: Wiem
    Jak Brzmi Definicja!
    Po to, by zmienić kolekjność pojazdów na drodze.
    (wspominałem, byś spróbował zrozumieć cały przepis, a nie pojednyncze zdania?)

    > Sam proponowałeś przełączyc się na kombajny;)

    Tak, by uniknąć tej płachty na byka, jaką jest wyraz rower.
    Bo niektórym odbiera możliwość myślenia.

    > Nikogo nie atakuje, używam na codzien i roweru i samochodu, i łażę per pedes.

    A jakie to ma znaczenie?
    Rozmawiamy o treści przepisu, a nie o tym czy i czym ktoś jeździ.
    ;>>>

    > Ale jeśli uważasz, że brak zgody na to, że rowerem mam zaparkowac na
    > skraju jezdni i czekać do północy jest atakiem

    Nie - to twoje teoria i to skrajnie naciągnięta.
    Uważam, o czym pisałem, a co skrzętnie usiłujsz zafalszować, że treść
    tamtego przepisu miała sens.

    > na ciebie bądź kogokolwiek,

    Nienienie.
    Pisałem, co usiłujesz zafałszować, że niektórzy widząc wyraz rower
    wyłączają tryb myślenia i przepsi traktują jako aktak na siebie.

    Mógłbyś trzymać się prawdy?
    ;>>>

    > Co nie zmienia postaci rzeczy, że jak się spotkamy na drodze, to w
    > granicach rozsądku postaram się nie utrudniać ci jazdy, a jak dam radę
    > to ułatwię.

    Fajnie.
    Ale rozmowa jest o czymś innym.
    ;>>>