-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!news
feed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service.com!feede
r2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newsh
osting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!u
nt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4dba5a38$1@news.home.net.pl> <ipdrt7$9ci$1@inews.gazeta.pl>
<4dbae64c$1@news.home.net.pl> <4dbaecf1$1@news.home.net.pl>
<ipf8jm$p28$1@news.onet.pl> <4dbba419$1@news.home.net.pl>
<ipgjl3$d3$1@inews.gazeta.pl> <4dbbd443$1@news.home.net.pl>
<4dbbd616$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<4dbbdac2$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4dbbdac2$1@news.home.net.pl>
Subject: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
Date: Sat, 30 Apr 2011 11:52:34 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110430-0, 2011-04-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 38
Message-ID: <4dbbdbe2$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.115.237
X-Trace: 1304157154 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2484 178.42.115.237:59920
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365305
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości
news:4dbbdac2$1@news.home.net.pl...
>W dniu 2011-04-30 11:27, Cavallino pisze:
>> Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości news:
>>
>>>>> Czy intencją ustawodawcy było, żeby...
>>>>
>>>> ...żeby rozwiązać problem.
>>>> I już.
>>>
>>> No i rozwiązał, wycofując się z tego zapisu.
>>
>> Nic nie rozwiązał, po prostu położył uszy po sobie przed pedalarskim
>> loby i zniósł nakaz
>
> A ile to pedalskie lobby liczyło członków?
Sądząc po ilości wpisów na różnych rowerowych forach, których echo docierało
i tu, to całkiem sporo.
W Poznaniu np. Gazeta Wybiórcza regularnie podburza rowerzystów, jeśli chce
coś pedalarskiego przeforsować.
Tak było np. ze strefą 30, która miała być uwalona z powodu złej oceny przez
naród.
Ale GW zrobiła akcję i wysmażyła artykuł w ostatnim dniu zbierania opinii,
skrzyknęła bractwo i w jeden dzień przyszło więcej opinii niż przed nim.
Oczywiście wszystkie pozytywne.
W tym samym stylu odbywają się inne podobne zmiany.
>
>>(i tak martwy zresztą), czym ułatwił życie
>> pedalarzom, a utrudnił kierowcom.
>
> Słusznie zauważyłeś, że martwy, więc niczego nikomu nie ułatwili
Ułatwili, nie można już tego od nich wymagać na drodze (klaksonem
chociażby).
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.11 11:57 Shrek
- 30.04.11 12:03 Bydlę
- 30.04.11 12:04 Shrek
- 30.04.11 12:15 J.F.
- 30.04.11 12:20 Cavallino
- 30.04.11 12:23 Cavallino
- 30.04.11 12:26 Shrek
- 30.04.11 12:32 Shrek
- 30.04.11 12:33 Shrek
- 30.04.11 12:34 Shrek
- 30.04.11 12:40 Cavallino
- 30.04.11 12:42 Cavallino
- 30.04.11 12:44 Shrek
- 30.04.11 12:45 Shrek
- 30.04.11 12:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=