  • Data: 2011-04-30 10:53:14
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości
    news:4dbbc979$1@news.home.net.pl...

    > Uznał i dał temu wyraz w nowelizacji.

    Moja odpowiedź na te brednie już padła.
    Podtrzymuję i nie zamierzam powtarzać.

    > No dobra - ile masz koni w swoim samochodzie, że nie możesz wyprzedzić
    > rowerzysty na poboczu?

    Jak był nowy miał pod 180, ale to była dawno, więc teraz pewnie trochę
    mniej.
    I zapewniam Cię że nie o moc chodzi, ani o przyspieszenie bo z tym problemu
    nie mam.

    Tylko o ilość miejsca potrzebną do wyprzedzenia rowerzysty.
    Ze stojącym problem był o tyle mniejszy, że odpadała konieczność
    wyprzedzania, a więc i przepisy o bezpiecznych odstępach.