  • Data: 2011-04-30 10:33:53
    Temat: Re: [DC] Masa kretyń... krytyczna, wamać!
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-30 10:15, Cavallino pisze:

    > Nic nie uznał,

    Uznał i dał temu wyraz w nowelizacji.

    > po prostu lobby pedalarskie było głośniejsze.

    Tak? Akurat jeśli chodzi o tą nowelizacje, żadnych najazdów i
    manifestacji nie było.

    > Na chodniku na przykład.

    Wrong - nie wolno jechać po chodniku, więc nie możesz się siłą rzeczy na
    nim zatrzymywać. Zresztą bez znaczenia - przepis nie nakazywał zjazdu z
    jezdni. Od tego jest odpowiedni znak.

    > Poprawi.

    W czym zaparkowane na prawym pasie rowery miałyby ułatwić cokolwiek?
    Może zaparkowane na prawym pasie samochody też poprawiają przepustowość?

    > Jest jeszcze chodnik.

    Po chodniku nie wolno - zresztą nawet - nie da się na niego wjechać
    przez krawężnik pod ostrym kątem, a i ten przepis tego nie wymagał.

    > To zazwyczaj rowerzysta ma problem z zauważeniem pobocza, a często i
    > nawet ścieżki rowerowej (nowy piękny asfalt niedaleko mnie, leci sobie 3
    > m od jezdni, a pedalarze i tak posuwają jezdnią zbudowaną z 70 letnich
    > płyt betonowych - tak chyba na złość sobie i innym).
    > Ile razy trąbię na takich przypałów to zapewne nawet nie wiedzą o co
    > chodzi.

    Bez znaczenia - mowa o zatrzymaniu sie na poboczu - jak już jest na
    poboczu nie ma potrzeby zatrzymywania się.

    > A co ma do tego kijanka mojej żony? ;-)

    No dobra - ile masz koni w swoim samochodzie, że nie możesz wyprzedzić
    rowerzysty na poboczu?