  • Data: 2009-10-25 08:07:43
    Temat: Re: D60 i Nikkor 70-300VR, czy Sigma 70-300?
    Od: Gusioo <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 18:51, slaweks <s...@s...cz> wrote:

    > Sprawdź czy ta Sigma jest w wersji z silnikiem.

    Ta Sigma, niestety nie ma silnika (Sigma silnik oznacza chyba jako
    HSM) - dlatego m.in. skłaniam się do Nikkora. Choć to nie jest główny
    powód. Naczytałem się o nim, że w swojej klasie cenowej jest całkiem
    niezły:

    http://www.hesja.pl/?/content/czytaj/obiektywy/fullt
    ext

    > W moim przypadku
    > dopiero drugi obiektyw był sprawny.

    W sensie, że uszkodzony?

    > Dla ciekawości możesz ustawić sobie przesłone 5.6 w obecnym obiektywie
    > i sprawdzić
    > w jakich warunkach ten obiektyw się nie sprawdzi. Łącznie jak szumi na
    > wyższych ISO.
    > I o jakiej porze dnia będzie do "odstawki"

    Sprawdzę, dzięki za wskazówki.

    Pozdrawiam,
    Jacek.

    --