  • Data: 2009-10-26 07:45:59
    Temat: Re: D60 i Nikkor 70-300VR, czy Sigma 70-300?
    Od: Gusioo <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 12:36, "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> wrote:

    > Różnica w cenie body D60 i D90 jest mniej więcej taka sama jak różnica w
    > cenie między rozważanymi obiektywami. Więc może poszedłbym w tym kierunku -
    > wymiana body i Sigma.

    Dzięki z dokładny opis -- choć jestem mocniej skołowany niż byłem, bo
    gdybym trafił Sigmę z silnikiem to miałbym dylemat. Na razie w moim
    sklepie foto jest Sigma bez silnika więc mam łatwiej.

    Co do wymiany body -- D60 jest dla mnie idealny, jestem początkujący,
    zaczynałem nie wiedząc co to przesłona, ogniskowa, etc. Teraz jest
    lepiej, ale D60 nadal mi odpowiada dlatego w najbliższej (a i trochę
    odleglejszej) przyszłości nie myślę nad zmianą body co nie zmienia
    faktu, że w obiektywach mi pomogłeś. Jak wszyscy w tym wątku za co
    serdecznie dziękuję.