  • Data: 2009-01-17 22:08:06
    Temat: Re: D3x na DXOptics
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Możesz podać gdzie?
    > Patrzę i nie widzę :(

    Ja nawet nie sprawdzam. Raczej się nie przesiądę. Nie chce mi się skakać
    z kwiatka na kwiatek, a już widzę, że zyskałem dzięki pse jakieś 2EV w
    cieniach, które mogę spokojnie wyciągać. Jednak w tej kwestii
    (wypełnianie światłem cieni) RT po prostu raczkuje, a PSE daje mi
    naprawdę dobrą jakość. Jeśli faktycznie matryca z K200D jest znacznie
    lepsza (testy wg.dpreview - niestety DxO nie testował ani K200D ani
    K100D) od K100D i K10D, to mi to jak najbardziej wystarcza.

    P.S.
    K10D - 7,3EV (100ASA)
    K200D (podobno taka sama matryca) - iso 100 i 200 (usable range): 9,0EV,
    a co ciekawsze, przy 800ASA DR 9,4EV. Dziwne to, chociaż mam nadzieję,
    że testy w ramach jednego portalu są między sobą porównywalne.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.