  • Data: 2009-01-16 13:19:45
    Temat: Re: D3x na DXOptics
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:
    > Dalej się mi nie chce, więc będzie krótko

    Świetnie :)
    Też postaram się krócej niż poprzednio ;-)

    > - piszesz o marginesie
    > uogólniając go do większości - to są brednie. Twoi "gadżeciarze" to
    > promil, może marny jeden czy dwa procent, wśród nabywców tych aparatów.
    > Nie wart strzępienia sobie klawiatury - stać ich, niech kupują, kto
    > bogatym zabroni.

    > Chcesz się z nich nabijać - na zdrowie, ale może skoro
    > robisz to publicznie, tak dla przyzwoitości pokaż choć jednego
    > prawdziwego, a nie tak tylko hipotetycznie...

    Ale czy ja się z kogoś nabijam?
    Jeśli tak, to może opacznie zrozumiałeś moje słowa - i wtedy
    przepraszam, ale nie miałem takiego zamiaru :)
    A ja jednak widzę, że dla Ciebie samo nazwanie kogoś "gadżeciarzem" już
    jest obraźliwe... (dla mnie nie).
    Kompleksy masz jakieś w tym temacie, czy co? ;)
    Przyznałem przecież, że może lepiej powinienem użyć innych określeń :)

    No ale już napisałem, jak napisałem...
    Można to usunąć?
    MODERATOR! Usunąć ten wątek i moje "brednie"!... :D ;-P

    Nawiasem mówiąc, skoro tych "gadżeciarzy" jest choć promil, jak piszesz,
    no to _SĄ_, a więc już nie "hipotetycznie" ;-P

    Wyluzuj trochę de Fresz... ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz