  • 131. Data: 2020-03-04 18:54:19
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-04 10:42, robot wrote:

    > Nie masz najmniejszej możliwości wiedzieć czego ja chce.
    > Nie masz najmniejszej możliwości wiedzieć co ma dla mnie wartość i jaką.

    Nie wiesz co ja mogę a czego nie mogę. Może jestem twoim stwórcą i wiem
    o Tobie wszystko.

  • 132. Data: 2020-03-04 19:00:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-04 18:47, WS wrote:

    > pewnie tak sie to kiedys skonczy... ladowanie w czasie jazdy...

    Po co miałyby się ładować?

    Jest pomysł ładowania Twizy na parkingu fotowoltaiką, ale ... dach ma
    mały, więc trzebaby zrobić rozkładane panele :-)

  • 133. Data: 2020-03-04 19:09:19
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2020 10:26:58 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    placi sie jakies 1.5-3kpln za jakas astre kombi.

    zamiast malego i wypozyczania duzego jak potrzeba.

    > Powodem jest głównie to, że mały elektryk jest droższy i gorszy niż
    > dowolna w zasadzie spalinka z segmentu wyżej. Więc nie ma żadnego sensu

    Ale w eksploatacji teoretycznie tanszy. Choc zgodze sie ze w praktyce nie bardzo.

    i sie szykowac. Np. Przez kupowanie mieszkan gdzie jest dostep do gniazdka ladowania.

    > Gniazdko gniazdkiem. Prąd bierze się z elektrowni nie gniazdka. Obecnie

    Mysle ze trudno by bylo w polsce sprawic ze elektrownie nie wydola, niby mamy
    deficyty ale to sie latwo zalatwia na szczeblu rzadowym. Starczy chciec.

    > gniazdka w garażach to tak zwane gniazdka breeamowskie - nazwa od
    > zielonego certyfikatu, który przyznaje punkty za gniazdka na sztuki. Co
    > prawda są podłączone do prądu, ale zakłada się, że niekt z nich na
    > poważnie nie będzie korzystał. Podłączysz trzy samochody ze słabymi
    > ładowarkami i po bezpieczniku.

    Mialem na mysli swoje dedykowane gniazdka. Takie podpiete pod dedykowany licznik i
    dla szczescia tez zabezpieczone zeby cudzego auta nie dalo sie ladowac.

    Narazie takich brak. Brak tez takich o jakich ty piszesz.

  • 134. Data: 2020-03-04 19:12:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 17:42, z pisze:

    > I 2 x drożej

    Taniej.
    Cena złomu się nie liczy.

    a tu dużych przebiegów nie będzie ;-)

    > A Zenek to o czym napisał? O czterokołowcu lekkim przecież

    No właśnie.
    I nic nie mówił o samochodach, więc i Ty nie zaczynaj, bo to nie ten temat.

    > Chcesz faktycznie coś zrobić w obronie MATKI ZIEMI

    Owszem.
    Zakaz palenia paliwa stałymi byłby na miejscu.

  • 135. Data: 2020-03-04 19:14:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > A masz taką statystykę? Bo jestem mocno zdziwiony...

    Ja nie mam, ale znam ludzi którzy robili tego typu badania i zarzekają
    się, że takie wyszły wyniki.

    > Znaczy wyprowadzić się z blokowiska?

    Nie - mówimy o tej części, która mieszka w domach, a parkuje poza
    dostępem do gniazdka.

    No i jak ktoś słusznie zauważył, nawet część z tych mieszkających w
    blokowiskach parkuje swoje auta w garażach.
    Ja sam tak zawsze miałem, mimo że w blokowiskach mieszkałem (posiadając
    samochód) przez kilkanaście lat.

  • 136. Data: 2020-03-04 19:16:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 18:39, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    gvertrag_volkswagen_golf_e_golf_nur_fuer_berliner_ge
    schaeftskunden_sonderzahlung_umweltbonus_welmopraemi
    e_limousine_grau/985229?utm_source=TT-99001&utm_medi
    um=tt-affiliate&utm_campaign=28547

    > całkiem fajna oferta - w zasadzie można się tylko zastanowić gdzie jest
    > hahahaczyk. Bo kto do tego dopłaca? 36x15=540Eur + 750 opłaty wstępnej =
    > 1300eur... różnicę wezmą z depozytu, czy kto za to zapłaci?

    Z tego co zrozumiałem, jest dotacja do elektryków, a nawet dwie - jedna
    krajowa, druga lokalna w Berlinie.
    Pewnie kasują to jako opłatę wstępną.

    I u nas powinno być dokładnie tak samo, a pierdzielone osły z rządu
    żydzą z dopłatami mimo obowiązującego prawa, które nakazuje im je wypłacać.
    Które zresztą sami uchwalili.

  • 137. Data: 2020-03-04 19:17:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, March 4, 2020 at 7:12:03 PM UTC+1, Cavallino wrote:

    > Zakaz palenia paliwa stałymi byłby na miejscu.

    ale np. drewno to paliwo odnawialne ;)
    Drzewo rosnac pochlania CO2, spalajac je oddajemy... i tak w kolko, nie przybywa CO2
    w atmosferze
    Austraiacy maja pelno takich lokalnych cieplowni w gorach...

  • 138. Data: 2020-03-04 19:18:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    zka-w-mieszkaniach-czy-w-domach/qf7q1k7

    > ,,42% gospodarstw domowych w naszym kraju mieszka w wolnostojących domach
    jednorodzinnych a tylko 4,3% w domach w zabudowie szeregowej."
    > Razem to 46,3% - to nie jest większość.

    Jest - większość ludzi.

  • 139. Data: 2020-03-04 19:18:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 17:14, nadir pisze:
> [...]

    Brakuje - bo ich moc to jest na wysokich obrotach.
    Na niskich moment i moc mizerniutkie.

  • 140. Data: 2020-03-04 19:20:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2020 o 19:17, WS pisze:

    > ale np. drewno to paliwo odnawialne ;)

    Ale syf robi taki sam jak wungiel, a często i większy.