  • Data: 2020-03-05 19:02:25
    Temat: Re: Czyżbym wykrakal?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    W dniu .03.2020 o 17:53 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    >A Komisja Europejska twierdzi, że wzorem dla dużych miast może być
    >Wrocław:

    >https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-miastem-z-najle
    psza-komunikacja-komisja-europejska-upadla-na-glowe/
    ar/c1-14832284

    >"Wrocław może dostać europejską nagrodę za to, jak zorganizował
    >komunikację w mieście. Został nominowany w konkursie organizowanym
    >przez Komisję Europejską."
    >Radzę rzeczywiście przeczytać artykuł, bardzo pouczający!

    >Zwłaszcza dla wrocławiaków, którzy dali sobie wmówić, że
    >Zdrojewski-Dutkiewicz-Sutryk (wszyscy pieszczoszki III RP) byli/są
    >doskonałymi prezydentami.
    >A miasto zdycha i znikąd ratunku...

    Czyzbys byl z Wroclawia ? :-)

    "Nominacja Komisji Europejskiej potwierdza tylko to, co wielu
    wrocławskich kierowców zauważyło już dawno: zrównoważona mobilność po
    wrocławsku polega na utrudnianiu życia jeżdżącym samochodami."

    To chyba wrecz oficjalne stanowisko ... no, pol oficjalne stanowisko
    urzednikow.
    Im bardziej utrudnimy, tym mniej samochodow bedzie i tym lepiej bedzie
    sie jezdzic ... tym co sie przesiedli na tramwaje, i tym co sie nie
    dali wykurzyc.
    A miasto bedzie moglo budowac kolejne stadiony a nie drogi :-)

    Przy czym powiem, ze akurat linia tramwajowa kolo mnie dziala dosc
    sprawnie.
    Tramwaje jezdza czesto, na ile punktualnie to nawet nie wiem - na
    rozklad nie patrze, skoro zaraz cos podjezdza.
    I jezdza dosc szybko - czasy przejazdu zblizone do rozkladu.

    Ale tak mam tylko w jednym kierunku, w innych - dramat.

    No i przez te p* tramwaje i magistrat to nie moge z osiedla wyjechac
    ..

    J.