  • 240. Data: 2014-05-19 22:00:47
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Muszą mieć gwarancję. Jak mi się sp... używany samochód to teraz
    > pierd... się już drugi miesiąc by wyegzekwować od mechanika naprawę a
    > końca nie widać.

    Czy na pewno?
    Zastanówmy sie - czy opłaca się wziąc ryzyko awarii na siebie i zamiast
    komputerów po 3 tysiace kupic uzywki po 350zl? Jak myslisz? Sa sytuacje w
    ktorych to moze sie opłacac?

  • 242. Data: 2014-05-19 22:39:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale zarzut postawilbys ten sam - nie moze byc wygodny passat za 121, musi
    > byc renowka, skoro oferuje najnizsza cene, 119 :-)

    Pewnie że tak, o ile w przetargu wpisze się serwis na koszt dostawcy i auto
    zastępcze tej samej klasy podstawione pod wskazany adres w ciągu godziny od
    zgłoszenia.
    Ale wtedy Kia by raczej wygrała, bo niższe koszty assistance by mogła
    liczyć.

  • 243. Data: 2014-05-19 23:18:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wracamy do punktu wyjscia.
    > Jak przetargi maja spełniac swoja role skoro urzednicy kroją je niezgodnie
    > z prawem...

    Ale sam mówiłeś że może być limuzyna byle nie za długa

  • 244. Data: 2014-05-20 00:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ale sam mówiłeś że może być limuzyna byle nie za długa

    Nie, mówiłem, ze skoro juz musi byc limuzyna, to niehc bedzie uczciwie
    kupiona.
    I mówiłem o limuzynie dla prezesa.
    A nie o kupowaniu 100 limuzyn dla szeregowych pracowników.

  • 245. Data: 2014-05-20 07:02:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Zastanówmy sie - czy opłaca się wziąc ryzyko awarii na siebie i zamiast
    > komputerów po 3 tysiace kupic uzywki po 350zl? Jak myslisz? Sa sytuacje w

    Np jak jesteś emerytem

  • 246. Data: 2014-05-20 09:41:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 19 May 2014 22:00:52 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie, mówiłem, ze skoro juz musi byc limuzyna, to niehc bedzie uczciwie
    > kupiona.

    ale nie potrafisz powiedzieć jaka to będzie ta 'uczciwa"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 247. Data: 2014-05-20 09:46:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Np jak jesteś emerytem

    Dziekuje za merytoryczne odniesienie sie do tematu...

  • 248. Data: 2014-05-20 11:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ale nie potrafisz powiedzieć jaka to będzie ta 'uczciwa"

    Znaczy nie potrafisz tego zrozumiec?
    Bo pisałem wielokrotnie:
    - maksymalnie szeroki przetarg obejmujacy jak najwiecej modeli w danym
    segmencie co daje mozliwosc obnizenia ceny
    - jeżeli z jakis konkretnych powodów była potrzebna taka długośc samochodu
    to poprosze ZUS o odniesienie sie do tych powodów a nie zbywanie pytajacych
    przez rzecznika słowami "nie rozumiem zainteresowania tym przetargiem".

  • 249. Data: 2014-05-20 11:04:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 May 2014 09:00:55 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > odniesienie sie do tych powodów a nie zbywanie pytajacych przez
    > rzecznika słowami "nie rozumiem zainteresowania tym przetargiem".

    ale to jest ogólny bełkot. Co to znaczy "maksymalnie szeroki"?
    Podaj konkrety i uzasadnienie. Z przyjemnością się poznęcam.

  • 250. Data: 2014-05-20 11:20:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-19 22:00, Budzik wrote:
> [...]
    > Zastanówmy sie - czy opłaca się wziąc ryzyko awarii na siebie i zamiast
    > komputerów po 3 tysiace kupic uzywki po 350zl? Jak myslisz? Sa sytuacje w

    pomijajac fakt zakupu jakies ilosc > 3sztuk dokladnie identycznych
    komputerów
    (zapewnienie jednolitego serwisu),
    to Twój pomysł opiera się o 'dziadowanie' (przepraszam wszystkich dziadkow;)
    Naprawde chcesz by instytucja kupowala stare komputery?
    (ich przygotowanie, sprawdzenie pochlonie mase czasu = pieniadz.
    Dodatkowo pozbawione gwarancji beda generowac dodatkowe koszty (nie
    tylko sprzetowe ale i ludzkie - pomijajac koszt beproduktywnosci
    urzednika w tym czasie pozbawionego narzedzia pracy).