    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Fri, 16 May 2014 18:00:44 +0000 (UTC)
    <lktj47$q65$1@node2.news.atman.pl> <lktpob$lc3$1@mx1.internetia.pl>
    <lktp45$1gc$1@node2.news.atman.pl> <lktqtf$p5e$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll0j2g$k4a$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll2f95$muu$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll4vh9$r7k$1@dont-email.me> <53762291$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > No ale jawnie nie ma - moze znajdzie sie inny procesor.
    > A moze urzednicy narzekaja na wolna prace skomplikowanego formularza
    > czy drukarki i naprawde chca szybki.

    Skomplikowanego formularza? Co w nim musiałby być zeby źle działał na
    jakimkolwiek wspolczesnym komputerze?
    Zaraz sie dowiem, ze urzednicy biegle posługuja sie excelem i sobie w nim
    makra pisza a te musza szybko działac.
    Czy my wiemy o czym mówimy?

> [...]
    > X, nie znaczy ze dalej moze za marke X przeplacac, nawet jesli jest
    > zadowolony. Ma byc przetarg.
    >
    > Co czasem bywa smieszne, bo np wszystkie urzadzenia w sieci klient ma
    > Cisco, potrzebuje paru routerow dodatkowo, i co - ma przetarg robic na
    > dowolne routery, wypisywac setki punktow w specyfikacji, adminow
    > wyslac na szkolenia, programy monitorujace zmieniac, czy moze nawet
    > drugi zestaw komputerow dla obslugi kupowac, a potem sie procesowac
    > jak cos nie dziala czy sie zrobic nie da, bo przeciez w przetargu bylo
    > napisane ze ma spelniac wszystkie punkty ...

    W takiej sytuacj pewnie naet zrozumiałbym przetarg na kolejny sprzet cisco
    własnie ze wzgledu na zgodnosc.
    Wszystko zalezy od skali.
    Jak do 100 dokupujesz 5 to moze i warto dobrac taki sam.
    Jak do 300 dokupujesz 100 to juz nie widze takiej ptorzeby.

    > No, niby wlasnie chodzi o to zeby tak nie bylo, bo moze byc podtekst
    > korupcyjny, a z drugiej strony - tu chodzi o 2 samochody.
    > Jesli prezesowi ten superb pasuje, to czemu go zmuszac do jazdy
    > mercedesem, gdzie bedzie narzekal na zbyt niski podlokietnik, zla
    > widocznosc do tylu, czy kiepskie radio i niekompatybilne z jego
    > telefonem (tez z przetargu). A wszystko dlatego ze ten merc kosztuje
    > 148 a nie 149 tys.

    Ale przeciez nikt go nie zmusza.
    Zarabia tyle, ze niech sobie kupi co chce.
    Ale ze on chce za darmoche korzystac z panstwowego to dupa sie musi
    przyzwyczaic do "niewygody"...

    > No niekonieczne - cos nie moge znalezc strony przetergu, ale mysle ze
    > sie wiecej pojazdow znalazlo. A superb naj

    Wszystkie te ktore mogłyby rywalizowac - zostały wyciete.