  • Data: 2014-05-17 02:28:11
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zgoda.

    > to byłaby jakas masakra.
    > Ostatnio jak zmieniałem w zeszłym roku to miałem komputer na ktorym system
    > instalowałem w 2008 roku (a komputer był pare lat starszy) i w sumie nic
    > mu
    > nie było.

    Taki przykład. 10 lat nie wytrzyma, prędzej ten rok.

    > Ok. Tylko czy kupno konkretnie i7 sprawi ze przestana sie psuc?

    Kupienie konkretnego modelu kompa umożliwia pominięcie instalacji systemu i
    oprogramowania, czyli naprawdę szybkie uruchomienie nowego kompa.

    > Bzdura.
    > Pracuje na komputerze tak samo zarobkowo jak urzednik.

    Gdyby tak było to byś nie używał składaka.

    > On ma tylko ten plus ze jak sie kupuje 400 komputerów to mozna kupic 10
    > zapasowych...

    Nie chodzi o zapasowe tylko takie same. Możesz sobie kupić gwarancję, że Ci
    dokładnie taki sam komputer dadzą. Tylko musiałbyś jeszcze umieć go
    przywrócić szybko.

    > Podziwiam ideę.
    > Ale z praktyką ma ona niewiele wspolnego.
    > Tak to moze działają firmy, ale urzedy niestety nadal nie.

    Są różne przypadki, ale nigdzie nie kupuje się składaków.