  • Data: 2014-05-16 11:00:44
    Temat: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Nie czasami, one psują się zawsze.

    Zgoda.

    > Tobie komputer psuje się np raz na
    > rok i urzędowi (czy dużej firmie) też raz na rok.

    to byłaby jakas masakra.
    Ostatnio jak zmieniałem w zeszłym roku to miałem komputer na ktorym system
    instalowałem w 2008 roku (a komputer był pare lat starszy) i w sumie nic mu
    nie było.

    > Tylko urząd ma tych
    > komputerów np 365, czyli codziennie psuje się jeden z tych komputerów.

    Ok. Tylko czy kupno konkretnie i7 sprawi ze przestana sie psuc?

    > I Ty możesz swój komputer zbierać tydzień albo dwa bo na niusy piszesz
    > tym kompem a urzędnika trzebaby na urlop wysłać i za to zapłacić.

    Bzdura.
    Pracuje na komputerze tak samo zarobkowo jak urzednik.
    On ma tylko ten plus ze jak sie kupuje 400 komputerów to mozna kupic 10
    zapasowych...

    > Dlatego Ty co roku kupujesz sobie innego składaka a urząd ma wszystkie
    > komputery takie same by dało się w każdej chwili postawić urzędnikowi
    > nowy sprawny z takim samym oprogramowaniem i danymi. Więc nie tylko
    > konkretna konfiguracja, ale konkretny model fabryczny.

    Podziwiam ideę.
    Ale z praktyką ma ona niewiele wspolnego.
    Tak to moze działają firmy, ale urzedy niestety nadal nie.