    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    Date: Fri, 16 May 2014 09:00:44 +0000 (UTC)
    <lktj47$q65$1@node2.news.atman.pl> <lktpob$lc3$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ll0ij8$ii7$1@mx1.internetia.pl> <ll0ole$bg$1@node2.news.atman.pl>
    <ll0qn8$cbb$2@mx1.internetia.pl>
    <53747082$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    <537479b0$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53749272$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5374aecc$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5375c33e$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik BaX m...@m...com ...

    > Taa, jak UM który w przetargu zamawia 100szt komputerów dostanie
    > badziewie gdzie 10% będzie awaryjnych to raczej nie będzie zadowolony.
    > Ciekawe czy Ty byś był gdyby okienka do obsługi klientów były
    > nieczynne bo się sprzęt pierdoli.

    Ale dlaczego miałby być badziewiem?
    Twoim zdaniem komputer za 1000zł bedzie gorszy od wypasionego i7 za 3000?
    Bzdura.
    Czesto bedzie wrecz odwrotnie bo ten niewypasiony bedzie sie mniej grzał,
    bedzie miał mniej czesci pracujacych na maks parametrów etc.

    > Ja też, mam takich kilka, i co z tego? Taki komputer nie ma gwarancji,
    > a w przypadku padu kluczowego podzespołu nie ma szans postawić go na
    > nogi w krótkim czasie bo nie ma dostępu do starych płyt czy proców.

    Ale nowy kupujesz za 3000. Uzywany za 300. To mozesz sobie kupic 9
    zapasowych... :)

    > Hehehe, jasne. Na pewnym poziomie sprzętu w stacjonarkach ryzyko
    > takiej awari jest minimalne. Wystarczy odpowiednio skonfigurować
    > maszynę i dobrać sprawdzone graty. Jak firma działa w branży od lat to
    > doskonale wie co można, a czego się nie daje do kompów dla firm.
    > Niestety ale nie są to te najtańsze w cenniku graty.

    Oczywiscie.
    Ogólnie wiadomo, ze i7 bedzie psuł duzo mniej niz AMD... ROTFL...