  • 41. Data: 2011-03-31 10:19:09
    Temat: Re: Czytniki e-ink
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Amazon bierze na klatę.

    -----

  • 42. Data: 2011-03-31 10:21:28
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Sprzęt, złącze, układ, płyta, sprzężenie.
    Wszędzie polskie litery ;-)

    -----

  • 43. Data: 2011-03-31 10:28:13
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Najważniejsze, że w pełnym słońcu obraz jest znakomity.
    Z żadnym laptopem mi się to nie udawało.
    Co do formatu niestety zgoda.
    Chociaż od jednego dużego ekranu wolałbym "składany" na pół kindel składający się z
    dwóch kindelków na zawiasie jak grzbiet książki.
    Wtedy większego pdf-a można rozciągnąć na dwie strony.
    Jak mogę ten pomysł opatentować??

    -----

  • 44. Data: 2011-03-31 10:30:59
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ustawy ;-)
    Właśnie liczyłem na to, że będę mógł mieć je zawsze przy sobie.
    Oczywiście można przerobić na flow-tekst lub html.
    Tym niemniej dla wzrokowców niezmienny układ graficzny strony jest czymś bezcennym.
    Do dziś pamiętam pewne wzory z fizyki z liceum "wzrokiem" w konkretnym miejscu na
    konkretnej stronie konkretnej książki (Marta
    Skorko "Fizyka" swoją drogą ;))

    -----

  • 45. Data: 2011-03-31 12:12:54
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 31.03.2011 12:28, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    dwóch kindelków na zawiasie jak grzbiet książki.
    > Wtedy większego pdf-a można rozciągnąć na dwie strony.
    Skoro o nim napisałeś to już nie możesz ;)

    Michoo

  • 46. Data: 2011-03-31 12:36:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > Czyli ściąganiu plików html ;) Jak jakiś czas temu rozważałem Kindla to
    > właśnie ten zapis zabrzmiał dla mnie jak "darmowy 3G do ściągania
    > książek i przeglądania oferty, za resztę płacisz". Jeżeli jest inaczej
    > to cenna informacja.

    Czy tam siedzi w srodku karta sim i mozna ja przelozyc do innego sprzetu,
    czy nie ma takiej mozliwosci?

    a.

  • 47. Data: 2011-03-31 13:05:09
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Czy tam siedzi w srodku karta sim i mozna ja przelozyc do innego sprzetu,
    > czy nie ma takiej mozliwosci?

    W środku Kindle DX jest normalna karta SIM.

    Paweł

  • 48. Data: 2011-03-31 13:44:24
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 31/03/2011 11:19, ąćęłńóśźż wrote:
    > Amazon bierze na klatę.
    >

    > -----

    Amazon ma 'milion' oddzialow w europie. Wystarczy ze wyslie z koregos z
    nich.

  • 49. Data: 2011-03-31 14:27:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 31.03.2011 15:44, Cezar pisze:
    > Amazon ma 'milion' oddzialow w europie. Wystarczy ze wyslie z koregos z
    > nich.

    To czemu nie oferują wysyłki z GB? Wtedy od 25GBP jest darmowy transport.

    Michoo

  • 50. Data: 2011-04-01 15:30:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tego nie wiem, ale w Stanówku jest sieć WiFi (kiedyś obsługiwał ich zdaje się Verizon
    teraz Sprint lub jakoś tak) oparta wcale nie
    na GSM.
    Zdaje się na CDMA.
    Do CDMA możesz mieć kartę SIM, ale nie musisz (no identyfikacja może być zaszyta w
    urządzeniu).
    Coś jak Sferia, są telefony bez SIM i z SIM.

    -----