  • Data: 2013-11-24 21:12:27
    Temat: Re: Czym obróbka CR2 - RAW?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.11.2013, o godzinie 20.24.11, na pl.rec.foto.cyfrowa, Marek
    napisał(a):

    > Czy na pewno testowałeś ACDSee 7 Pro? Dlaczego Twoim zdaniem jest on
    > gorszy od ACR? Konkretnie.
    >
    > Osobiście używam ACR lecz mocno zastanawiam się nad stosowaniem ACDSee
    > od momentu gdy nabyłem wersję 7. Właśnie jeśli chodzi o wspomnianą przez
    > Ciebie korektę światła, to ACR jest siermiężny, nieprecyzyjny, interfejs
    > jak 10 lat temu się to robiło gdzie użytkownik był złem koniecznym. Masz
    > do dyspozycji światła, cienie, białe, czarne. W ACDSee sam wybierasz
    > sobie precyzję dla każdego zdjęcia niezależnie - aż do 9 przedziałów
> [...]

    Kurcze... widzę, że z ACDsee zrobił się naprawdę porządny kombajn i zaraz
    go ściągam celem testowania. Bardzo przepraszam za swojego ostatniego posta
    w tej kwestii. Widzę, że selektywne wywoływanie w ACDsee też jest.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*