  • Data: 2013-11-24 23:36:22
    Temat: Re: Czym obróbka CR2 - RAW?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <p...@s...com> wrote in message
    news:l6ttlg$g48$1@node2.news.atman.pl...

    > Kontrowersyjne poglądy głosisz :-)

    Fakt - dyskusyjne, bo to nie tyle ACDSee (bezwzględnie) zszedł na
    psy, co pochłonęła go szybko rozwijająca się konkurencja, w dodatku
    nierzadko darmowa do zastosowań niekomercyjnych. :)

    > Bierz pod uwagę, że masz całą mnogość trybów przeglądania. Ustawiłem
    > sobie domyślnie tryb "View" jako full screen z opisami "ulubionych"

    Miałem na myśli czasy +/- jakieś 6-7 lat temu, gdy tu na grupie
    kolejni użytkownicy deklarowali wyjście z ACDSee, gdyż właśnie stał się
    nieruchawą krową przeładowaną funkcjami. Wielu użytkowników ACDSee
    wymieniało między sobą poglądy na "ostatnią sensowną wersję", której
    przekroczenie groziło ww. problemami.

    > Jak dla mnie ACDSee taką właśnie jest.

    Ale piszesz o przeglądaniu w ramach kombajnu ACDSee, a ja o darmowej
    przeglądarce od ACDSee (nazywało się to też jakoś inaczej). Produkt nie
    do końca dopracowany, ale ponieważ darmowy, to nawet nie chciało im się
    wypuścić jakiegoś upgrade'u.

    erter-showdown-capture-one-pro-7-dxo-optics-

    > Skoro przytaczasz takie porównanie, to skomentuję je. Ciężko jest
    > wysnuwać jakieś wnioski z tego artykułu gdy pokazuje jak na domyślnych
    > opcjach działa program X oraz Y.
    [...]

    Po prostu zawsze to lepszy start, niż samemu instalować i testować
    wszystkie pakiety (któryś z nich był np. taką gigabajtową kobyłą, że od
    razu zdmuchnął mi punkt powrotny w ramach System Restore).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]