  • Data: 2013-11-24 21:58:25
    Temat: Re: Czym obróbka CR2 - RAW?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.11.2013, o godzinie 21.12.27, na pl.rec.foto.cyfrowa, Habeck
    Colibretto napisał(a):

    > Kurcze... widzę, że z ACDsee zrobił się naprawdę porządny kombajn i zaraz
    > go ściągam celem testowania. Bardzo przepraszam za swojego ostatniego posta
    > w tej kwestii. Widzę, że selektywne wywoływanie w ACDsee też jest.

    Przyjemny, nawet podobny do LR, ma mnogość różnych funkcji, dodatków itd.,
    ale... wolniejszy niestety od LR. Nie mam szybkiego komputera, może to jest
    powód, ale LR chodzi płynnie, a ACDsee skacze. Ale pobawię się tak czy
    inaczej. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*