  • 41. Data: 2013-03-14 14:38:19
    Temat: Re: Czym myć ekrany dotykowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Co z tego, że ktoś umyje ręce, ale dotknie potem do zasyfiałej klamki?

    poczytaj badania gdzie jest najgorszy syf w domu :)

    okazuje się że najgorsze rozsadniki bakterii to myjka kuchenna, szmaty
    kuchenne i deski.

    okazało się że deska klozetowa jest znacznie czystsza od myjki kuchennej :)

  • 42. Data: 2013-03-14 21:39:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-14 14:38, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > kuchenne i deski.
    >
    > okazało się że deska klozetowa jest znacznie czystsza od myjki kuchennej :)

    Jak smoluchy nie piorą myjki zmywakowej to potem smoluchy piszą, że
    brudniejsza od miski klozetowej. Nie wszyscy dziennikarze są
    czyścioszkami, a piszą w/g siebie :-)

    --
    animka

  • 43. Data: 2013-03-16 23:51:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Jak smoluchy nie piorą myjki zmywakowej to potem smoluchy piszą, że
    > brudniejsza od miski klozetowej. Nie wszyscy dziennikarze są
    > czyścioszkami, a piszą w/g siebie :-)

    dziennikarze steścili tylko badania przeprowadzone w różnych krajach świata
    na temat ile można zlaeźć bakterii tzw kałowych w różnych miejscach naszego
    domu i biura.

  • 44. Data: 2013-03-17 20:29:36
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 16 Mar 2013 23:51:58 +0100, Marek Dyjor wrote:

    > dziennikarze steścili tylko badania przeprowadzone w różnych krajach świata
    > na temat ile można zlaeźć bakterii tzw kałowych w różnych miejscach naszego
    > domu i biura.

    Mnie urzekł pomysł prania czegoś, co kosztuje złotówke za kilka szt.
    Strach pomyslec jakie ma koncepcje na srajtasme, bo w sumie rolka
    drozsza jest...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns