  • Data: 2017-05-08 21:00:59
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Masz gdzieś definicję "drogi osiedlowej"?

    Oczywiście ze mam.
    To taka droga w srodku osiedla gdzie trzeba uwazac :)

    > Bo o strefie ruchu, strefie zamieszkania czy drodze wewnętrznej
    > słyszałem, że nie wspomnę o drodze gruntowej.

    Bo tyo Pord a ja o praktyce...

    > To, co w tej chwili sobie przypomniałem:
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.1922255,20.8975027,3a
    ,75y,219.92h,75.64t
    > /data=!3m6!1e1!3m4!1sGz8RZnFuglzPbYMu4ww07g!2e0!7i13
    312!8i6656?hl=pl

    > albo krócej:
    >
    > http://tnij.at/osiedlowa
    >
    > Droga wg Twojej nomenklatury "główna" to Tomcia Palucha, a za garażem
    > po prawej nagle wyskakuje "osiedlowa" Balbinki.
    > Ale o dziwo, skrzyżowanie równorzędne i niepozorna Balbinki ma
    > pierwszeństwo.

    Według mojej definicji obydwie to osiedlówki i nic dziwnego ze sa tam
    równorzedne skrzyzowania.

    > Widziałem już w Polsce skrzyżowania dwupasmowej z jednopasmową, gdzie
    > nie było znaków, nawet "wcześniej" i były to skrzyżowania równorzędne.
    > Ale na szczęście tylko przez kilka tygodni, aż do postawienia znaków.

    Ano własnie, postawiono znaki bo takie sytuacje byłby nieintuicyjne.
    Ma być bezpiecznie a nie "twarde prawo ale prawo!"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."