  • Data: 2017-05-08 22:15:54
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2017 o 21:01, Budzik pisze:

    > No to ci mowie ze tak byc nie musi.
    > Znak ze masz pierwszenstwo obowiązuje tak długo az inny znak go nie odwoła.
    > I to ze przy kolejnym skrzyzowaniu nie ma znaku ze masz pierwszenstwo nic
    > tu nie zmienia - masz je nadal.

    To nie do końca prawda. Też tak myślałem, zle ktoś tu podał fragment
    rozporządzenia - widocznie się zmieniło, bo teraz stoi napisane, że znak
    pierwszeństwo przejazdu powinien być powtarzany przed skrzyżowaniami
    (tylko chyba mniejszy).

    Co z pierwszeństwem jak go nie ma a jaet A7 na poprzecznej? Ano IMHO
    dalej jest. Dlatego napisałem, że "nie do końca" prawda.

    Shrek