eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz
    A1 oraz B1?
    Date: Sat, 31 Oct 2009 20:39:40 +0100

    On 2009-10-31 20:18:12 +0100, "Quent" <x...@x...com> said:

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszystko co piszesz w tym watku jest mniej wiecej w tym tonie.
    > Zawsze mozna powiedziec, ze cos jest kupa, ze jakosc bedzie marna,

    Bo będzie. I tym bardziej mnie śmieszą te wszelkie teksty o stosunku
    rozdzielczości do liniatury, wzory na odległość obserwacji tepe. To
    najpewniej (bo nie oglądając zdjęcia można tylko zakładać) będzie
    wyglądać kupiasto po wydrukowaniu na offsecie. Tak twierdzi
    doświadczenie. Bo doświadczenie zna dziesiątki przxypadków, gdy z
    różnych powodów coś takiego poszło do druku. I o zgrozo bywało tak, że
    płacący za nakład do spółki z fotografem byli zadowolenie z efektu. Ale
    faktu, że obiektywnie patrząc była to kupa, w dalszym ciągu to nie
    zmienia. A że dla wielu obecnie jest to wystarczające do szczęścia -
    ot, signum temporis.

    > Przestan rzucac glodne kawalki o srednim formacie bo to juz zaczyna byc
    > zabawne.

    A ja mam prośbę do Ciebie - przestań się kompromitować, bo patrzać na
    powyższe, nie masz bladego pojęcia jak to się robiło i robi naprawdę
    profesjonalnie.

    > Nie kwestionuje Twojej wiedzy (jak Ty zwykles to robic) a nastawienie i
    > sposob dyskusji.

    Nigdy nie twierdzilem że należę do najmilszych osób na świecie :->

    de Fresz