eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-10-31 19:56:51
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Nie da się tego stwierdzić jeśli nie zobaczymy zdjęć, albo choć nie
    > usłyszymy o ich tematyce.

    zgadza się

    dodam od siebie iż nie poznaliśmy specyfikacji zamówienia - więc nie można
    nic mówić...
    jeśli było b1 w 300 dpi - to sprzęt nie da rady - zabraknie 50%
    jeśli było niech pan mi cyknie tutaj pomarańczkę by ładnie wyglądała - to
    możemy założyć iż została tak cyknięta

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk