eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-10-31 19:48:05
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz wrote:

    > Pitu pitu. Po drodze jest jeszcze detep, który jeśli z pojęciem, po
    > pierwszym rzucie oka powie czy to ściema. Bo to naprawdę widać. Ale
    > cóż, żyjemy w czasach prymatu bylejakości.

    detepowiec z wiedzą to dziś dinozaur na wymarciu
    a ilość absolwentów dtp rośnie do kwadratu

    miałem w tym roku "wycieczkę" do właściciela dużej drukarni
    ach i och - 3 proste pytania i leżał i kwiczał
    a na pytanie o profil do tej "drukarki" dał mi generyczny
    luz...

    zapewne szkoda kasy na przygotowanie profilu za 150 zł
    gammut - "noo duży" - ten duży gammut zajmował 1/3 gammutu mojej drukarki
    domowej...

    aaa... tak odchodząc od Ciebie
    w wątku o cenach ślubnych wszyscy przekonywali mnie do bylejakości za 1000

    ja do tego że poniżej 2k się nie da
    a od 4k mówimy o jakości a nie nijakości...

    więc jak to jest - raz jakoś może być, a za drugim razem liniatura najlepiej
    200, a dpi 400
    nawet ostatnio laby 600 dpi ludzie kupują - wpatrują się pod lupą w różnice
    w detalach...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk