  • Data: 2011-10-10 13:24:43
    Temat: Re: Czy widzisz różnicę pomiędzy PNG a JPG?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-10 12:38, kamil pisze:

    > Żyjemy w 2011 roku, 8mbit/s stałe łącze bez limitów kosztuje dziś połowę
    > tego, co jeszcze niedawno kilka godzin na modemie i 0202122. Pomijam
    > tutaj jakieś internety 3G po 100zł za megabajt, bo to jest margines.

    3G - dobrze by było. Ale kiedy najczęściej korzystam z internetu
    bezprzewodowego, to na wsi, a tam mam często zrywające się połączenie
    EDGE, na którym najczęściej mam transfer bliski 0kb/s :P
    Ale to tak OT.

    > Jeśli ktoś w tym 2011 roku jęczy, że strona zajmuje o 500kb za dużo, to
    > po prostu śmiech mnie ogarnia.

    500kb to nie dużo, tak jak i 2MB, ale jak już ktoś wrzuci zdjęcie 15MB,
    albo większe, to nawet na szybkim łączu przeglądanie jest bez sensu i
    jest to przerost formy nad treścią.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/