  • Data: 2011-10-10 23:04:47
    Temat: Re: Czy widzisz różnic pomiędzy PNG a JPG?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-10 21:03, StaM wrote:
    > Mozna sie pomylisc czasami, przepraszam Dominiku za ten komentarz.

    Pisałem późno, ale błąd taki że wstyd, więc nawet mi się należało :)
    Czasem niestety tak mam, że nawet wyrazy które wiem jaka jest pisownia
    piszę jakoś tak fonetycznie, bo nie skupiam się na słowie, ale treści i
    niestety są kwiatki. Wychodzi jakiś instynkt zamiast pomyślenia ;)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564