  • Data: 2011-10-10 10:38:59
    Temat: Re: Czy widzisz różnicę pomiędzy PNG a JPG?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/10/2011 21:52, dominik wrote:

    > Jaki znów ślepy? w tym teście to akurat większość PNG było bez sensu, a na
    > słabym monitorze wszystkie. Chyba tylko jedno ujęcie miało kompresję na
    > granicy bardzo dobrej jakości.
    > Równie dobrze można porównywać BMP z JPG 100% i mieć równie bezsensowne
    > wnioski z tego. Do sieci zdjęcia powinny być skompresowane. Dodatkowo na
    > tyle, by nie pojawiły się bardzo widoczne artefakty, bo jak ktoś głupio
    > uważa, że tylko bezstratnie to tylko bezsensownie naje transferu.

    Żyjemy w 2011 roku, 8mbit/s stałe łącze bez limitów kosztuje dziś połowę
    tego, co jeszcze niedawno kilka godzin na modemie i 0202122. Pomijam
    tutaj jakieś internety 3G po 100zł za megabajt, bo to jest margines.

    Jeśli ktoś w tym 2011 roku jęczy, że strona zajmuje o 500kb za dużo, to
    po prostu śmiech mnie ogarnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil