  • 71. Data: 2011-02-23 18:45:58
    Temat: Re: Czy w telewizji siedz debile?
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik slawek7 napisał:
    > A powiedzcie co to jest że amerykanow traktuja jak nieuków. Bardzo
    > czesto slysze takie opinie.
    > Ale jakos to oni odkrywaja mnóstwo rzeczy, maja jednych z lepszych
    > lekarzy i uczelnie na któresie pchaja z calego swiata.
    >
    > To jaka jest prawda?

    Wiesz, trudno mieć dobrą opinię o inteligencji ludzi, którzy potrzebują
    instrukcji obsługi wyjaśniającej wszystkie idiotyczne przypadki. Gdyby
    tego nie było, to oburzony obywatel (chętnie występujący jako skończony
    idiota, wręcz dumny z tego) wystąpi od sądu o odszkodowanie za szkody
    moralne, nocne moczenie itp, jakie spowodowało u niego skorzystanie z
    produktu firmy "x".
    Podam przykład znany mi z przekazu rodzinnego - człowiek przy swoim domu
    zrobił na drzewie huśtawkę, taką zwykłą, dla dzieci. Przyszło dziecko
    sąsiada, zaczęło się bawić, spadło, złamało rękę. Sąsiad pozwał autora
    huśtawki do sądu o odszkodowanie i wygrał.
    Normalni to oni nie są.
    Zresztą dołowanie ludzkiej inteligencji przy pomocy ich programów TV też
    nie jest dobrą reklamą narodu jako takiego. Są wybitne jednostki ale
    reszta .... Programy TV robi się pod widza, głupie, dla głupków. Jest
    popyt, to i jest oferta. Zresztą nasza TV nie lepsza.
    Maciek

  • 72. Data: 2011-02-24 13:19:53
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sąsiada, zaczęło się bawić, spadło, złamało rękę. Sąsiad pozwał autora
    > huśtawki do sądu o odszkodowanie i wygrał.

    Uważasz, że to z głupoty? Nienienie, zapomniałeś, że w tym kraju
    największą religią jest chciwość.

    e.

  • 73. Data: 2011-02-24 14:18:07
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Uważasz, że to z głupoty? Nienienie, zapomniałeś, że w tym kraju
    > największą religią jest chciwość.

    po wyroku sadu, ręka dziecka od razu ozdrowiała!

  • 74. Data: 2011-02-24 14:23:37
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że to z głupoty? Nienienie, zapomniałeś, że w tym kraju
    > największą religią jest chciwość.

    Widziałem kiedyś w TV informację o takiej historii (w USA).
    Szeregi jednakowych domków. Student wynajął jeden. Któregoś dnia, pomylił
    się (stanął i jedną przecznicę wcześniej) i chciał wejść do innego.
    Właściciel zastrzelił go. Właściciela uniewinniono (wtargnięcie na teren
    prywatny).
    Jeśli obie te historie są prawdziwe to by wynikało, że jakby zastrzelił to
    dziecko, które wtargnęło na jego posiadłość to byłoby OK.
    Razem to jakaś paranoja jest.
    P.G.

  • 75. Data: 2011-02-24 15:19:36
    Temat: Re: Czy w telewizji siedzą debile?
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Atlantis wrote:

    > Mniejsza o procesor. Ja kazałbym im szukać pamięci RAM. :)
    Ale tam RAMu było pewnie z 8 albo i więcej kości :)
    --
    pzdr, j.r.

  • 76. Data: 2011-02-24 15:50:58
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4d6669e6$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli obie te historie są prawdziwe to by wynikało, że jakby zastrzelił
    > dziecko, które wtargnęło na jego posiadłość to byłoby OK.
    > Razem to jakaś paranoja jest.

    Zdecydowanie nie większa niż u nas - jedyna różnica, że u nas nie ma tyle
    broni.

    e.

  • 77. Data: 2011-02-24 16:42:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011 15:23:37 +0100, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    >Jeśli obie te historie są prawdziwe to by wynikało, że jakby zastrzelił to
    >dziecko, które wtargnęło na jego posiadłość to byłoby OK.

    Spokojnie - to nie Australia.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Trespassing#Trespass_to
    _land

    tam tez maja listonoszy, inkasentow, pizze na telefon i cala reszte,
    ktora powoduje ze prawo juz nie pochwala strzelania do obcych na
    swojej ziemi. Powyzej kiedys wyczytalem Australia jest jeszcze
    liberalna.

    Student moze byc czarny, dobrze zbudowany, gmeral w zamku - co sie
    dziwic.

    Problemem w USA jest raczej swobodne podejscie sadow do spraw
    cywilnych. W rezultacie jest mozliwe grube odszkodowanie za oblanie
    sie goraca kawa itp.

    Ale do nas tez to powoli dochodzi. Smarkacz jakis przelazi przez plot,
    a potem pies winny, no i oczywiscie jego wlasciciel.

    J.

  • 78. Data: 2011-02-24 18:09:44
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 24-02-2011 o 15:23:37 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > innego.
    > Właściciel zastrzelił go. Właściciela uniewinniono (wtargnięcie na teren
    Nie nie było tak łatwo, zadzwonił na policję i ktoś mu tam doradził
    że aby nie mieć kłopotów to może napastnika zastrzelić dopiero
    na progu w drzwiach wejściowych :), no to tam zaciągnął ciało ten
    właściciel a potem
    dopiero zgłosił wtargnięcie i zastrzelenie intruza :)
    Dziki kraj.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 79. Data: 2011-02-24 23:49:55
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 25/02/2011 1:19 AM, j.r. wrote:

    > Ale tam RAMu było pewnie z 8 albo i więcej kości :)

    Ja pamietam cala matryce, 8 kosci w rzedzie to bylo 64k x 8 bit (a moze
    nawet 9, nie pamietam czy mialo parity), 10 rzedow = 640 kB. To chyba
    zabieralo 80% plyty ale wtedy praktycznie wszystko bylo na kartach, na
    plycie processor i pamiec.

    Tomek

  • 80. Data: 2011-02-25 09:21:36
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>