  • 1. Data: 2010-01-29 13:16:29
    Temat: Re: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ??
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 28 Sty, 20:10, "Grood" <g...@g...pl> wrote:
    > DUAL SPORT ENDURO.....od 7-8 tys do 10-13 tys. zł (13-tys. górna granica).
    > Choć oferta na aukcjach i w innych serwisach dość bogata, to jednak przeważa śrut i
    złom.

    To wybierz najlepszego DRZ z tych za 8-9 tys., 4 tys. przeznacz na
    nowe części i dobrego mechanika i za miesiąc będziesz miał w
    pożądanych pieniądzach sprawny motor, który znasz na wylot i wiesz, co
    się może sypnąć. Za 13 tys. i tak nie kupisz nic, co mogłoby dać
    większą pewność.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 2. Data: 2010-01-30 18:08:05
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    zgadzam sie z kolega , kupujesz taniej , robisz kapitalke za 3 - 4 tys i masz
    prawie nowy sprzet. Enduro nie za zywotne , a w terenie dodatkowo dostaja w
    dupe. Ja sorzedalem jesienia XR 60 0z 94 + dodatki , gaznik z pompka , duzy
    bak , swiezy tlok i zaworki , poprzednik wymienial wszystkie ! lozyska w
    sprzecie. Sprzedalem taniej niz "chodza" na rynku , bo glowka korby siadla i
    korba byla do wymiany , do tego pare innych pierdol do zrobienia. Gosc
    kupil , zrobil i smiga jak ta lala.

  • 3. Data: 2010-01-31 10:18:59
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    rychoo pisze:
    > zgadzam sie z kolega , kupujesz taniej , robisz kapitalke za 3 - 4 tys i masz
    > prawie nowy sprzet.

    W Polsce bardzo rzadko trafic mozna uzywany egzemplarz ktory nie bedzie
    zakatowany, po glebie, do wymian itd itp, jedni ludzie tu na
    podstawowych wymianach i serwisie oszczedzaja jak moga a drudzy chca
    wszystko jak najtaniej wiec cos za cos a wraki nadal na drogach :)

    Przyklad moze nie z enduraka ale koles ktoremu sprzedalem calkiem
    niedawno Microna z mojej R1, kupil sobie na jesieni R1'03, szary kolor
    (wiec zadne och i ach) z polskiego salonu, oryginalny lakier + pierwszy
    wlasciciel i takie tam, dodatki mizerne. Specjalnie chcial z polskiego
    salonu bo niby bezpieczniejsze takie wiec wzial ja za 17 tys. I co? Po
    3ch tygodniach skrzynia odmowila posluszenstwa. Ale chcial z polskiego
    salonu. Hehehehe...

    Kupic wraka do ktorego trzeba dolozyc to co sie "zaoszczedzilo" na
    dobrym zadbanym sprzecie to zadna sztuka. Tyle ze zazwyczaj doplaca sie
    "do interesu" o wiele wiecej niz miec wszystko zrobione i przygotowane
    do sezonu lacznie z wymianami za 2 czy 3 tys zl wiecej niz "srednia"
    cena gieldowa.

    Za naprawde dobre/zadbane/ motocykle trzeba zaplacic i na to nie ma
    rady, niewazne czy kupisz moto w PL, UK, USA, CA, DE, CH czy co tam
    jeszcze... Trzeba sie obudzic Panowie (i Panie) ;)

    Bylo o tym juz nieraz.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 4. Data: 2010-01-31 11:26:32
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 31-01-2010 o 11:18:59 marider <marider@cut_go2.pl> napisał(a):

> [...]

    (...)

    > a drudzy chca wszystko jak najtaniej wiec cos za cos a wraki nadal na
    > drogach :)

    (...)

    > Za naprawde dobre/zadbane/ motocykle trzeba zaplacic i na to nie ma
    > rady, niewazne czy kupisz moto w PL, UK, USA, CA, DE, CH czy co tam
    > jeszcze... Trzeba sie obudzic Panowie (i Panie) ;)

    Jakbyś jeszcze tę powtarzaną przez Ciebie jak mantrę prawdę sam zrozumiał
    i przyswoił to nie czytalibyśmy teraz smętnych wywodów o tym, że ktoś Ci
    sprzedał na allegro jakąś padlinę. Chcesz dobre?. Zapłać i nie jęcz więcej.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 5. Data: 2010-01-31 12:43:24
    Temat: Re: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ?? [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Zefir pisze:

> [...]
    > zrozumiał i przyswoił to nie czytalibyśmy teraz smętnych wywodów o tym,
    > że ktoś Ci sprzedał na allegro jakąś padlinę. Chcesz dobre?. Zapłać i

    Jak zwykle ktos sie dop.... Umiesz czytac ze zrozumieniem? Temat nie
    jest o tym co mi ktos wcisnal jako cale, sprawne itd tylko o
    motocyklach. Pewnie stanela niektorym koscia w gardle ta polska
    uczciwosc ze teraz wytykac bedziecie. Czyzby swoj swego broni?

    FYI juz sobie te 800zeta odbilem wiec to malo mnie martwi. Ale dla
    zasady pociagne sprawe do konca bo oszustow tepic trzeba.

    Co nie zmienia faktu za 80% motocykli w Pl (lub wiecej) to zarzniete
    padalce. Ale i to sie jak widac swietnie sprzedaje lub ludzie malo co
    sie znaja :) Z reszta o czym ja tu....

    Powodzenia w poszukiwaniach, wiem jak ciezko cos dobrego i zadbanego
    kupic w tym kraju nawet jesli wyciagniete z polskiego "salunu".

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2010-01-31 21:48:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-31 12:26:32 +0100, Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> said:

> [...]
    > sprzedał na allegro jakąś padlinę. Chcesz dobre?. Zapłać i n ie jęcz więcej.

    On się lubi tak pomądrzyć, zwłaszcza jak sam wystawia motór w cenie, za
    którą nikt przez rok nie chce się skusić. Znaczy pewnie znów szykuje
    sobie rynek :->

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-01-31 23:38:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podstawowych wymianach i serwisie oszczedzaja jak moga a drudzy chca
    > wszystko jak najtaniej wiec cos za cos a wraki nadal na drogach :)

    Kwestia przeglądów robionych zaocznie i za flaszkę pozostaje sprawą
    odrębną, a póki polska drogówka będzie tylko formacją
    represyjno-podatkową to nic się w tej sprawie nie zmieni.

> [...]
    > z polskiego salonu bo niby bezpieczniejsze takie wiec wzial ja za 17
    > tys. I co? Po 3ch tygodniach skrzynia odmowila posluszenstwa. Ale

    To może te R1 to takie kompletne gówna, że niestety, ale padać będą?
    Czy chcesz powiedzieć, że takie z USrAju to lepsze skrzynie mają.
    Oczywiście w Twojej, jak ją w końcu sprzedasz, nic nie padnie i będzie
    to najdłużej katowana R1 na polskich drogach.
    No, jak się znajdzie godny nabywca, który oprócz zaoferowania
    odpowiedniej ceny pocałuje Cię w dupę.

    Przepraszam, ale już Cię nie mogę zdzierżyć, więc nawet mi nie odpisuj
    bo za to, żem się uniósł i użył słowa "dupa", nałożę sobie sam karę i
    nie będę Ci odpisywał. Chwilowo.
    Bo jak już pojedziesz na obiecane wakacje do UK i będziesz na północy,
    to mogę Cię nawet przenocować. A jak na południu to możemy razem do
    Excela w ten weekend na targi wpaść.
    Widzisz, ja mimo wszystko gdzieś tam w głębi duszy mam chęć
    udowodnienia Ci, że Polacy, Twoi rodacy, to nie same złamane chuje,
    cwaniaczki i jak jeszcze masz w zwyczaju nas i siebie nazywać.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2010-02-01 06:22:34
    Od: n...@s...com

    On Sun, 31 Jan 2010 23:38:51 -0000, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >udowodnienia Ci, że Polacy, Twoi rodacy, to nie same złamane chuje,
    >cwaniaczki i jak jeszcze masz w zwyczaju nas i siebie nazywać.

    Na pewno chcesz go zwabic i wykorzystac!
    Nie daj sie Marider! Spij u anglika!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2010-02-01 08:06:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-31, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

> [...]
    > motocyklach. Pewnie stanela niektorym koscia w gardle ta polska
    > uczciwosc ze teraz wytykac bedziecie. Czyzby swoj swego broni?

    Pierdolisz jak zwykle. Skoro mowisz ze za dobry motocykl trzeba zaplacic
    jak za dobry to dlaczego nie stosujesz sie do tej zasady kupujac lagi do R1
    czy amortyzator do VTR?

    > Co nie zmienia faktu za 80% motocykli w Pl (lub wiecej) to zarzniete
    > padalce. Ale i to sie jak widac swietnie sprzedaje lub ludzie malo co
    > sie znaja :) Z reszta o czym ja tu....

    W Polsce to jest tylko jeden niezarzniety padalec - Twoja R1, reszta wszystko
    to szrot, zlom i zarzniete padalce bo tylko Ty jako jedyny w Polsce wiesz
    jak serwisowac motocykl i tylko Ty jedyny robisz to na czas. No i oczywiscie
    tylko Ty sie znasz na rozpoznawaniu zarznietych padalcow.

    Rece opadaja...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-02-01 11:44:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > On Sun, 31 Jan 2010 23:38:51 -0000, "Jasio" <b...@g...pl>

    > Na pewno chcesz go zwabic i wykorzystac!

    Jego psa. :-P

    --
    Jasio
    vx etz