  • 1. Data: 2010-01-26 21:38:32
    Temat: widzial to ktos ? co Wy na to ? - ja padlem na cyce
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5

  • 2. Data: 2010-01-26 22:29:19
    Temat: Re: widzial to ktos ? co Wy na to ? - ja padlem na cyce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Jan 2010 22:38:32 +0100, osobnik zwany zinek
    wystukał:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5

    ci co czytają grupę to i owszem, parę dni temu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-01-26 23:15:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Sty, 22:38, "zinek" <u...@o...pl> wrote:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5
    Zgaduję, że znalazłeś to na preclach?

    :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-01-26 23:26:46
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    .googlegroups.com...
    On 26 Sty, 22:38, "zinek" <u...@o...pl> wrote:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5
    Zgaduję, że znalazłeś to na preclach?

    nie - program na tv polonia byl o junakach i zaczalem szperac.
    i znalazlem to cos

  • 5. Data: 2010-01-26 23:27:04
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 26 Jan 2010 22:38:32 +0100, osobnik zwany zinek
    > wystukał:

    5

    > ci co czytają grupę to i owszem, parę dni temu :)

    czytam regularnie ale mi 'umklo'

  • 6. Data: 2010-01-27 13:15:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zinek pisze:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5

    Jak to ludziom niewiele trzeba, czasem wystarczy plansza "Przepraszamy -
    ogłoszenie jest nieaktywne."

    PS. Tak, wiem o które chodziło.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-01-27 14:28:29
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-26 22:38, zinek pisze:

    jeśli facet ma cyce, to winien se porządną dietę zapodać (ewentualnie
    udać się do endokrynologa)

    --
    pozdr
    pj