  • 1. Data: 2010-01-24 20:49:01
    Temat: Jakiś zlot moto z koszam (lub BMW)i?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Powitać,
    jechałem sobie wczoraj od Lublina przez Piotrków do Zduńskiej Woli
    (samochodem) i widzę gościa na jakimś boxerze z z koszem. Otwarty kask,
    koleś siny z zimna, dziewczyna w koszu w kasku typu orzeszek opatulona
    konkretnie. Patrzę na termometr: -13. Myślę sobie - pewni kupili i
    wracają od poprzedniego właściciela. tylko te toboły, które mieli ze
    sobą coś nie tego do tej koncepcji... Dziś wracam tą sama trasa i znów
    widzę moto z koszem ino jakieś większe. Podjeżdżam bliżej, widzę wydech
    z jednej strony, kardan i spory kosz. A przed nim jeszcze dwa inne
    zaprzęgi. Wyprzedzam - 3 BMW w tym chyba dwa GS1200, wszyscy na
    nimieckich blachach. Zlot jakiś był czy co? Kurcze -16 stopni na moto to
    już przegięcie. ja wiem, ogrzewane manetki, elektryczne kamizelki i
    wkładki do butów ale czy to naprawdę działa? Respekt nie inaczej. Mi
    poniżej 10 st na plusie jest zimno na moto:(
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2010-01-24 21:02:20
    Temat: Re: Jakiś zlot moto z koszam (lub BMW)i?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Qlfon"
> [...]
    > to naprawdę działa? Respekt nie inaczej. Mi poniżej 10 st na plusie jest

    Zimowa twierdza Boyen??? taki polski elephant :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-01-24 21:11:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 21:49, Qlfon pisze:
> [...]
    > wkładki do butów ale czy to naprawdę działa? Respekt nie inaczej. Mi
    > poniżej 10 st na plusie jest zimno na moto:(

    Z koszem najlepsza pogoda:-)
    W okolicach Piotrkowa(chyba Niewierszyn)było Święto Kosza,jakieś drobne
    50 zestawów:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2010-01-24 21:23:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Monster"
    W okolicach Piotrkowa(chyba Niewierszyn)było Święto Kosza,jakieś drobne
    50 zestawów:-)

    A to przepraszam

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2010-01-24 22:25:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 22:23, Tytus pisze:

    > A to przepraszam
    Nie za maco:-)
    Pozwolę sobie wkleić jedną z fotek,oczywiście chłopaki nocowali w
    namiotach:0

    http://img686.imageshack....zdjcie0182k.jpg

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2010-01-24 22:39:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 22:23, Tytus pisze:

    > A to przepraszam

    Nie za maco,pozwolę sobie wkleić fotkę z imprezy
    http://yfrog.com/4jdsc01275aj

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2010-01-26 20:59:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-24 21:49, Qlfon pisze:
    Wyprzedzam - 3 BMW w tym chyba dwa GS1200, wszyscy na
    > nimieckich blachach. Zlot jakiś był czy co?
    Raczej jednak wracali z innej imprezy,tam były praktycznie same Ruski
    Kurcze -16 stopni na moto to
    > już przegięcie. ja wiem, ogrzewane manetki, elektryczne kamizelki i
    > wkładki do butów ale czy to naprawdę działa? Respekt nie inaczej. Mi
    > poniżej 10 st na plusie jest zimno na moto:(
    Dla respektu dodam że najtwardsi mieli 450km w jedną stronę:-)W Ruskach
    zazwyczaj prądów jest za mało na dogrzewanie,tak do -5 jeszcze się spoko
    jeździ,niżej jest już hardkor,no chyba że w terenie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2010-01-27 18:06:27
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Monster pisze:
    > W dniu 2010-01-24 21:49, Qlfon pisze:
    > Wyprzedzam - 3 BMW w tym chyba dwa GS1200, wszyscy na
    > Raczej jednak wracali z innej imprezy,tam były praktycznie same Ruski

    Kurde, masz rację, przecież Niemcy mają wielkie białe blachy a tamte
    jakieś takie niewielkie żółte były. Starość nie radość, ślepota
    idzie....Co mi się Niemcy przyplątali? To już na BMW inni nie mogą czy
    jak?:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)